Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1654 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dat is een bijzonder specifiek probleem @Niekstoffels, het zorgt ervoor dat je weinig variatie hebt tijdens het tv kijken. Ik heb je meteen een nieuwe gestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen.

Reputatie 1

Goedemorgen, na een korte periode van volop gebruik is onze witte ab helaas overleden. Graag ontvangen wij een nieuwe…

Mvg Reina en Wytze

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Reina85, dat klinkt als een heel plotseling einde van jouw afstandsbediening. Wat doet deze precies niet meer, en heb je al nieuwe batterijen geprobeerd?

Reputatie 1

Hoi!

Onze witte (interactieve tv) afstandsbediening heeft het begeven - de knoppen reageren niet behalve de terugspoelknop. Waarschijnlijk was de combinatie peuter+sap+afstandsbediening toch iets te veel van het goede :sweat:   Is het mogelijk om een nieuwe toegestuurd te krijgen die alleen nog maar in de handen van de volwassenen terecht mogen komen :grin: ?

ik hoor het graag, alvast bedankt!

Groet,

Nicole

Reputatie 1

Beste Telfort, 

ik zit hier met het zelfde probleem met mijn afstandsbediening, hij reageert niet meer. Hoe kom ik aan een nieuwe afstandsbediening? 

Groetjes Jantine

Reputatie 8
Badge +10

@Nicben Hoi Nicole, dat kan gebeuren natuurlijk :relaxed: Geen probleem, ik zorg ervoor dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt. Meestal ontvang je deze binnen twee werkdagen thuis! Het kan door de feestdagen misschien iets langer duren, je ontvangt ‘m zo snel mogelijk. 

Reputatie 8
Badge +10

@J. Velde Ook voor jou komt er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening aan! Het kan door de feestdagen iets langer duren, maar je krijgt 'm zo snel mogelijk.

Reputatie 1

@J. Velde Ook voor jou komt er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening aan! Het kan door de feestdagen iets langer duren, maar je krijgt 'm zo snel mogelijk.

Super! Bedankt voor de goede service. 🙂

Reputatie 1

@Nicben Hoi Nicole, dat kan gebeuren natuurlijk :relaxed: Geen probleem, ik zorg ervoor dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt. Meestal ontvang je deze binnen twee werkdagen thuis! Het kan door de feestdagen misschien iets langer duren, je ontvangt ‘m zo snel mogelijk. 

Top, hartelijk dank en mooie feestdagen gewenst!

Reputatie 1

hallo goedemiddag.

Al een tijdje is doet onze afstandsbediening raar. Blijft hangen of springt tv weer aan. Heel irritant zou graag een nieuwe willen. Gr Thijssen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tanjaenwilly, jouw afstandsbediening doet zo te horen inderdaad raar. Met het weer aanspringen van de tv, bedoel je daarmee het tv toestel of onze tv-ontvanger? Als het de ontvanger is zou het ook kunnen zijn dat we de oorzaak daar moeten zoeken. Als je dat kunt laten weten en je postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt invullen kunnen we met je meekijken. Ik hoor het hieronder graag van je.

Reputatie 1

We hebben al batterijen verwisseld hij blijft hangen of doet het soms helemaal niet. Gr Thijssen

Reputatie 8
Badge +11

Wat blijft er dan precies hangen @Tanjaenwilly? Reageert de ontvanger niet op de knop die je indrukt, of juist andersom en reageert de ontvanger te veel? Deze vragen zijn van belang om te kijken of het aan de ontvanger of de afstandsbediening ligt. Ik wil het graag voor je oplossen, maar als het aan de ontvanger ligt heb jij niets aan een nieuwe afstandsbediening, vandaar. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

Wat blijft er dan precies hangen @Tanjaenwilly? Reageert de ontvanger niet op de knop die je indrukt, of juist andersom en reageert de ontvanger te veel? Deze vragen zijn van belang om te kijken of het aan de ontvanger of de afstandsbediening ligt. Ik wil het graag voor je oplossen, maar als het aan de ontvanger ligt heb jij niets aan een nieuwe afstandsbediening, vandaar. Ik hoor het graag van je.

Het ligt aan de afstandsbediening.

De afstandsbediening doet het soms helemaal niet. Pas na paar keer drukken. Hebben de afstandsbediening van een ander geleend en.die doet het wel.goed. Gr Thijssen

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de toelichting, met die info is het duidelijk inderdaad :slight_smile:  Ik heb je hierbij een nieuwe toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. 

Reputatie 1

Beste Jasper,

kunt u mij helpen met een defecte witte afstandsbediening?

groet marcel

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Reputatie 1

1 van onze jongens heeft onze ab laten vallen van trap. Die is dus kapot. kunnen wij een nieuwe krijgen? Sander

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Marcelvdinther en @SandervdV. Er is voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening onderweg! Deze wordt binnen 3 werkdagen in de brievenbus bezorgd. :slight_smile:

Reputatie 1

1 van onze jongens heeft onze ab laten vallen van de trap. Die is dus kapot. Ik las dat je hem eens per jaar gratis kan krijgen. Kunnen wij een nieuwe krijgen? Sander

Reputatie 1

Dag @Marcelvdinther en @SandervdV. Er is voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening onderweg! Deze wordt binnen 3 werkdagen in de brievenbus bezorgd. :slight_smile:

Super. Dank je wel. 

Reputatie 1

Dag @Marcelvdinther en @SandervdV. Er is voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening onderweg! Deze wordt binnen 3 werkdagen in de brievenbus bezorgd. :slight_smile:

Super. Dank je wel. 

Topper! Hartstikke fijn 

Bij ons idd ook al dat hij steeds moeilijker ging doen.

Nu definities paar knoppen doen het nog rest is 777777 in beeld als je die in drukt. 

Zouden wij ook een nieuwe kunnen krijgen?

Bij voorbaat dank

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dennisgh1979, welkom op het forum. Als veel knoppen alleen maar een 7 geven is dat wel lastig kijken inderdaad. Ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe, deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier alvast weer!

Hoi @Dennisgh1979, welkom op het forum. Als veel knoppen alleen maar een 7 geven is dat wel lastig kijken inderdaad. Ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe, deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier alvast weer!

Heel erg bedankt alvast. 

Weer iets makkelijker met zappen

Reputatie 8
Badge +11

Zeker weten, graag gedaan! Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd een eigen topic aanmaken, we helpen je graag :slight_smile:

Reageer