Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1641 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@anastasija123,

Jammer! Tuurlijk kan dat. Als je je naw-gegevens stuurt in een privévenster, zetten we het zo snel mogelijk in gang.

Dank je! 🙂
Hallo mijn afstandsbediening is kapot hoe zou ik een nieuwe kunnen krijgen ?
Reputatie 8
Badge +2
@sam sanders,

Het is gelukt! :)

Prima hoor, graag gedaan. Fijn om te lezen dat het goed is opgepakt.
Inmiddels 'overnight' uitstekend geholpen op het forum en door de helpdesk, er is al een nieuwe afstandbediening onderweg!

Bedankt!

Groet,

Sam
Reputatie 8
Badge +2
@sam sanders,

Dat schiet niet echt op. Mogelijk is er iets niet in orde met het exemplaar. Ik zie dat je een privébericht hebt gestuurd, ik heb daar een reactie op gegeven, wil je daar eens naar kijken? Nadat ik je postcode en huisnummer heb ontvangen, kan ik je een nieuwe toesturen.

Lees je reactie graag.
Mijn zwarte afstandsbediening vreet batterijen. Wat nu?
Reputatie 8
Badge +2
@Veradiepeveen,

Heel goed! Zappen maar! :)

@ronalddibbink,

Jammer dit. Ik stuur je direct een nieuwe toe. Deze wordt deze week nog bij je bezorgd. Laat je het weten als hij binnen is?

Bedankt!
Beste,

Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. We zouden graag een nieuw exemplaar toegestuurd willen krijgen.

Ik hoor graag van u.

Mvg Ronald
Ik heb 'm binnen, bedankt!!
Badge +1
@VLG,

Dat is lastig ja! Helaas zijn andere batterijen ook niet de oplossing! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer, dan zorg ik ervoor dat een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt!
Goeiedag!

Mijn afstandsbediening doet haast niks meer. Sommige knoppen werken af en toe nog, de andere doen helemaal niks meer. Een paar cijferknoppen doen nog wel eens wat, maar dan ook bijv. 3 '4'-tjes achter elkaar terwijl ik maar 1 keer druk. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd, blijft hetzelfde werken.
Ik kan er nu eigenlijk helemaal geen TV mee kijken.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Super, dankjewel!
Reputatie 8
Badge +2
@Ierssel13, @Veradiepeveen,

Vervelend zeg! Ik stuur jullie direct een nieuw exemplaar toe. Jullie mogen 'm binnen enkele dagen thuis verwachten.

Sturen jullie een berichtje als hij binnen is? Dank jullie vriendelijk!
Hoi Telfort! Ik weet niet precies waarom, maar deze ochtend is onze afstandsbediening ermee gestopt. Nieuwe batterijen heb ik al geprobeerd, maar dat helpt niet veel. Kan ik via deze weg een nieuwe ontvangen?
Helaas is onze afstandsbediening ook overleden. Knopjes aan de linkerkant doen het niet. Enkel rechts.. alles al geprobeerd maar geen succes. Help!
Reputatie 8
Badge +16
@Chantal Holleman,

Wat vervelend dat je afstandsbediening niet meer werkt. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen.

Is er iets mis met je afstandsbediening? Blijven de knoppen steken, is het klepje defect of heeft de kleine de afstandsbediening laten vallen? In dit topic lees je een stappenplan om het op te lossen.

Stap 1: Vervang de batterijen
Plaats twee nieuwe of opgeladen AAA batterijen in de afstandsbediening.

Stap 2: Laat een bericht achter
Werkt de afstandsbediening nog steeds niet nadat je de batterijen hebt vervangen? Laat in dit topic een bericht achter en beschrijf het defect aan de afstandsbediening. Wij houden dit topic bij en geven je tips of sturen je een nieuwe afstandsbediening. Voor het laatste vragen we je meestal om een privébericht te sturen met je naam, adres en woonplaats.

Stap 3: Stel je nieuwe afstandsbediening in
Zodra je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, kun je deze koppelen aan je televisietoestel zodat je maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken. Lees hier hoe je dit doet.

Stap 4: Bevestig de ontvangst en installatie
Plaats nog een bericht in dit topic, wanneer je weer een werkende afstandsbediening hebt. Dat vinden we fijn om te weten!

Stap 5: Zappen maar!
Veel plezier met je nieuwe afstandsbediening! :)

Hallo,
Mijn afstandsbediening werkte prima, tot vanavond. Het probleem? Hij reageert niet meer, het lampje blijft flikkeren, en onder in beeld zie ik alle zenders voorbijkomen. Ik heb de batterijen vervangen door nieuwe, en de video's bekeken m.b.t. problemen met de afstandsbediening. Ik heb geprobeerd de afstandsbediening opnieuw in te stellen, maar het lampje verandert niet in rood, dus opnieuw instellen is niet mogelijk. Eerlijk gezegd denk ik dat er iets stuk is. Erg vreemd, want hij is niet gevallen o.i.d.
Reputatie 1
@Leon,

Bedankt voor de reactie, you've got mail! 😉
Badge +1
@Karel,

Haha, jouw afstandsbediening heeft z'n beste tijd dus gehad! :8 Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin jouw postcode en huisnummer dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgt! 😉
Reputatie 1
Helaas, ook mijn afstandsbediening is aan pensioen toe. Nadat het geleidelijk bergafwaarts ging met het functioneren van de aan/uit knop voor de ontvanger is die knop er nu in het geheel mee gestopt. Ook lijken andere knoppen bovenaan de afstandsbediening het minder goed te doen dan toen de afstandsbediening nog jong was.

Uiteraard heb ik alles uit en aan zetten, stekkers eruit en erin, batterijen vervangen, streng toespreken en toverspreuken reeds geprobeerd, allen zonder succes.

Groet,
Karel
Badge +1
@Grandmaster_E,

Top! 🙂 en bedankt voor de terugkoppeling!

@Claudia,

Ik zie dat je er al contact met Stephen over hebt gehad! Dat komt dus ook helemaal goed! 😉
Reputatie 8
Badge +16
@Maurice-1984,

Bedankt voor jouw reactie. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen.
@stephen -Telfort

Ja dit heb ik geprobeerd, hij doet helemaal niks meer.

Vriendelijke groet
Reputatie 8
Badge +16
@Maurice-1984,

Heb je ook de batterijen vervangen? Lukt het om de afstandsbediening te ontkoppelen en opnieuw in te stellen? In afwachting van jouw reactie.
Beste telfort,

helaas werkt mijn afstandsbediening niet meer, ik heb er 2 omdat ik twee ontvangers heb (slaapkamer, woonkamer)
de afstandsbediening van de slaapkamer werkt wel op de ontvanger in de woonkamer.

kan ik ergens een nieuwe bestellen ?

Vriendelijke groet,

Maurice Vogt

Reageer