Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1694 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@aad 1961,

Graag gedaan! :)

@sandernap,

Een nieuwe afstandsbediening wordt klaargemaakt voor verzending. Deze mag je binnen enkele werkdagen van ons verwachten.
Hoi,

Ik ontvang graag een nieuwe witte afstandsbediening, de mijne is stuk. Ik heb alles gedaan wat zou moeten maar niets helpt.
Het topic waar dit zou moeten werkt niet vandaar dat ik een nieuw topic heb aangemaakt.

Mijn klantnummer is xxxx

MVG
Sander Nap

edit:
klantnummer is verwijderd
Reputatie 1
Toppie Telfort ik heb vandaag mn nieuwe ab gekregen
Thanks
Reputatie 8
Badge +16
@MichelOink,

Ik ontvang graag je postcode en huisnummer in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.
Het klepje van 1 van onze afstandbedieningen is kapot. Ik zou graag een nieuwe hiervoor ontvangen
Reputatie 1
Badge
@Mischa,

Vervelende zaak! Voorzichtig ermee doen hoor! :)

Als je je postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privévenster zorg ik ervoor dat er met de post een nieuwe wordt bezorgd.

Ik hoor graag van je.

Bedankt, ik heb het gestuurd naar je, alvast bedankt voor de snelle reactie.

Groet,
Mischa

Helemaal top, afstandsbediening netjes binnen gekregen in een bubbel envelop.

Bedankt Michael 🙂 de Kids zijn weer blij..
Reputatie 1
Badge
@Mischa,

Als je je postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privévenster zorg ik ervoor dat er met de post een nieuwe wordt bezorgd.

Ik hoor graag van je.

Bedankt, ik heb het gestuurd naar je, alvast bedankt voor de snelle reactie.

Groet,
Mischa
Reputatie 8
Badge +2
@Mischa,

Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Badge
Nu maar even kijken of het goed gaat.. :)

Onze afstandsbediening is kapot gegaan door het vallen. kan ik een nieuwe bestellen via het forum.
alvast bedankt
Mischa
Reputatie 8
Badge +2
@wierf,

Klasse! Zo doen wij dat!

Veel plezier ervan! 🙂
W@tomenjerry,

Top! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!

@Frits,

Dat is jammer! Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Dan zorg ik er voor dat er een nieuwe afstandsbediening wordt ingepakt voor jou!

@Femke, tahtahi en schiezight,

Dat is inderdaad erg lastig! Stuur mij ook alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer zodat ook jullie een nieuwe afstandsbediening toegestuurd kunnen krijgen!

Iedereen alvast bedankt! :)

Helemaal top ! De volgende dag binnen. Superbedankt !!
Groeten,
Frits
Reputatie 8
Badge +16
@forum026,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de afstandsbediening ook na het opnieuw instellen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.
Badge
De TV knop om onze witte afstandsbediening werkt de laatste tijd steeds slechter. Na het indrukken van deze knop gaat de TV soms niet aan.
Als de TV aan is, werken de volume knoppen goed.

Heb batterijen vervangen. Ook het ik de TV opnieuw ingesteld om de afstandsbediening.
De afstandsbediening is een witte (typenummer C2). Op internet vind ik alleen handleidingen voor de C3 en D3. Ik neem aan dat instelling voor C2 en C3 gelijk is.

Wat kan ik ondernemen om dit probleem te verhelpen?
Reputatie 5
Badge +1
@Femke,

Ik heb jouw gegevens in goede orde ontvangen, dank je! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jou! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
W@tomenjerry,

Top! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!

@Frits,

Dat is jammer! Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Dan zorg ik er voor dat er een nieuwe afstandsbediening wordt ingepakt voor jou!

@Femke, tahtahi en schiezight,

Dat is inderdaad erg lastig! Stuur mij ook alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer zodat ook jullie een nieuwe afstandsbediening toegestuurd kunnen krijgen!

Iedereen alvast bedankt! 🙂
Beste Telfort,

Ik heb alle stappen doorlopen en nog steeds doet mijn afstandbediening het niet. Ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Alvast bedankt

HO Schiezight
Hoi,

Onze afstandsbediening doet al een tijdje niet de volume zachter of op de mute knop. Ik heb hem opnieuw ingesteld en nieuwe batterijen maar hij werkt niet. De knop zelf is kapot.

Alvast bedankt
Hoi,
Sinds gisteren werkt mijn afstandbediening niet meer. Het reageert niet altijd op de menuknop en wanneer ik in de tvgids ben, kan ik niet naar boven scrolen. De batterijen heb ik al vervangen en het werkt nog steeds niet. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe aan te vragen?
Alvast bedankt,
Femke
@Wierf,

Vervelend dat de afstandsbediening het niet meer doet. Heb je ook de batterijen vervangen?

Hallo Stephen,
Ja zojuist nog even opnieuw geprobeerd, maar helaas,
Groeten,
Frits
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je snelle reactie Michael. We hebben inmiddels ook al met de afstandsbediening van de 2e tv ontvanger geprobeerd en dan gaat het wel zonder problemen. Ik heb jou een privebericht gestuurd!! groetjes Charissa

@Michael
Bedankt!! Michael gisteren de nieuwe afstandsbediening al ontvangen, en die functioneert weer zoals het moet
Reputatie 8
Badge +16
@Wierf,

Vervelend dat de afstandsbediening het niet meer doet. Heb je ook de batterijen vervangen?
Goedenavond,
Mijn afstandbediening is kapot, graag ontvang ik een nieuwe. Diverse toetsen werken niet meer, geluid en aan/uit TV.
Groeten,
Frits
Reputatie 8
Badge +16
@ArGoodijk,

Vervelend dat je afstandsbediening het heeft begeven. Maak mij jouw naw-gegevens kenbaar via een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen. Bij voorbaat dank!
Helaas, gisteren is mijn afstandsbediening overleden..
Heb de verschillende stappen doorgenomen, batterijen vervangen en de rest, maar er gebeurt niets.

Zouden jullie mij een nieuwe kunnen toesturen?
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je snelle reactie Michael. We hebben inmiddels ook al met de afstandsbediening van de 2e tv ontvanger geprobeerd en dan gaat het wel zonder problemen. Ik heb jou een privebericht gestuurd!! groetjes Charissa

Reageer