Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1574 reacties

Reputatie 1
Badge
Helaas werkt mijn (witte) afstandsbediening ook niet meer 100%.

De cirkel-achtige knop rondom de OK knop doet het niet goed meer als ik naar boven of beneden wil bladeren.. Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Alvast bedankt!
Beste mensen,

Na eeuwen trouwe dienst heeft 1 van onze 2 afstandsbedieningen de geest gegeven. Hoe kan ik een nieuwe ontvangen.

Groeten,

Nico
Wik hebben onze afstandbediening helaas nog niet zo lang maar hij hapert nu alweer enorm. Nieuwe batterijen hebben we al geprobeerd en ook dat is niet de oplossing. Jammer dat hij het al zo snel opgeeft niet echt goed en fijn voor het milieu op deze manier. Kunnen we een nieuwe ontvangen? En waar kunnen we de oude het beste inleveren?
Reputatie 8
Badge +9
Helaas werkt mijn (witte) afstandsbediening ook niet meer 100%.

De cirkel-achtige knop rondom de OK knop doet het niet goed meer als ik naar boven of beneden wil bladeren.. Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

Dat is niet handig natuurlijk, als je door het menu heen wilt bijvoorbeeld. De nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg!

Beste mensen,

Na eeuwen trouwe dienst heeft 1 van onze 2 afstandsbedieningen de geest gegeven. Hoe kan ik een nieuwe ontvangen.

Groeten,

Nico

Hi Nico, daar zorg ik voor 🙂 Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post!

Wik hebben onze afstandbediening helaas nog niet zo lang maar hij hapert nu alweer enorm. Nieuwe batterijen hebben we al geprobeerd en ook dat is niet de oplossing. Jammer dat hij het al zo snel opgeeft niet echt goed en fijn voor het milieu op deze manier. Kunnen we een nieuwe ontvangen? En waar kunnen we de oude het beste inleveren?
Hoi Annelien, dat ben ik met je eens, goed dat je het laat weten! Een afstandsbediening hoort een lange tijd mee te gaan. Meestal is dat ook zo, ik vermoed dat de huidige niet helemaal goed was. Je krijgt een nieuwe van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen via de post thuis. Verschillende winkels hebben een inleverbak voor (kleine) elektrische apparatuur, ik raad je aan de oude daar in te leveren.
Sommige functies van Onze afstandsbediening werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen. Gr Maurice Straatman
Reputatie 8
Badge +11
Hi Maurice, ik zag dat je hierover ook een eigen topic had aangemaakt. Ik heb je daar net een antwoord gegeven 🙂
Beste.

Sinds gisteren is onze afstandsbediening ermee gestopt.... heb nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw ingesteld... Dit had geen resultaat...

Gr
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Mathijs2303, dan wordt het lastig inderdaad. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis!
Onze witte afstandsbediening is ermee gestopt.... heb nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw ingesteld... Dit had geen resultaat...
Reputatie 7
Badge +9
Onze witte afstandsbediening is ermee gestopt.... heb nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw ingesteld... Dit had geen resultaat...
Hallo @HoltropJ@holger. Ah, lastig. Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op!
Helaas is mijn afstandsbediening ook overleden.. nieuwe batterijen helpt niet..:(:(
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @marco88, als afstandsbedieningen ook niet werken is een nieuwe de oplossing. Die is bij deze onderweg, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen! 🙂
Reputatie 1
De afstandsbediening werkt praktisch niet. Alleen het knopje menu nog.... Kan ik een nieuwe ontvangen? Alvast bedankt!

Admin: post samengevoegd met verzameltopic.
Reputatie 7
Badge +9
De afstandsbediening werkt praktisch niet. Alleen het knopje menu nog.... Kan ik een nieuwe ontvangen? Alvast bedankt!

Admin: post samengevoegd met verzameltopic.

Dag @Gabi. Dat is lastig zappen natuurlijk! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. 🙂
Reputatie 1
Top! Met dank!
Onze afstandsbediening heeft het ook begeven en ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Reputatie 7
Badge +9
Onze afstandsbediening heeft het ook begeven en ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Dag @Dieke. Dat is lastig! Ik stuur graag een nieuwe toe, maar dan heb ik nog wel wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het weten als je dit hebt gedaan.
Hallo Stephen al een tijdje doet mijn afstandbediening er niet goed nieuwe baterijen gekocht maar werk niet meer ik denk dat die gewoon oud is geworden enige knop die het soms nog doet is de ok knop. Mag ik een nieuwe. Grtjes Jennyver
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Stephen al een tijdje doet mijn afstandbediening er niet goed nieuwe baterijen gekocht maar werk niet meer ik denk dat die gewoon oud is geworden enige knop die het soms nog doet is de ok knop. Mag ik een nieuwe. Grtjes Jennyver
Dag @jenny32. Het is natuurlijk lastig zappen als alleen de OK-knop nog werkt. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!
Reputatie 1
Badge
Onze afstandsbediening heeft ook de geest gegeven, kan ik via deze weg een nieuwe aanvragen?

Groet,
Marc
Beste Telfort,

Mijn afstandsbediening is er ook mee opgehouden. Het vervangen van de batterijen of opnieuw proberen te koppelen met de tv heeft geen effect. Ik heb geen idee wat dan de oorzaak kan zijn. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Moet ik de oude terugsturen of kan ik die bij het elektrische afval inleveren?
Ik hoor het graag, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +9
Onze afstandsbediening heeft ook de geest gegeven, kan ik via deze weg een nieuwe aanvragen?

Groet,
Marc

Hallo @Marcator. Dat kan zeker! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. :-)

Beste Telfort,

Mijn afstandsbediening is er ook mee opgehouden. Het vervangen van de batterijen of opnieuw proberen te koppelen met de tv heeft geen effect. Ik heb geen idee wat dan de oorzaak kan zijn. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Moet ik de oude terugsturen of kan ik die bij het elektrische afval inleveren?
Ik hoor het graag, dankjewel!

Dag @Eendje. Ook naar jou is een nieuwe afstandsbediening onderweg! Zoals bovenin het topic staat vermeld, mag je de defecte afstandsbediening inleveren in een inzamelbak voor klein chemisch afval. Je hoeft deze dus niet terug te sturen.
Reputatie 1
Badge

Groet,
Marc
Hallo @Marcator. Dat kan zeker! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. :-)

Wow! Ik had je reactie nog niet eens gelezen, maar ik vond vanmiddag al een spiksplinternieuwe AB in mijn brievenbus. Superservice! Hopelijk blijft dat zo als Telfort straks is opgedoekt en als KPN verdergaat. In elk geval heel hartelijk bedankt voor de vlotte service!
Reputatie 8
Badge +11
Heel erg graag gedaan. 🙂 Mocht er weer iets zijn, laat het ons dan weten.
Helaas, ook onze afstandsbediening heeft het opgegeven. Werking werd steeds minder. Nieuwe batterijen geprobeerd. Ook dat is geen oplossing, helaas.
Zijn er nog andere opties?

Reageer