Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1571 reacties

Ingevuld.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het, dank je. De nieuwe afstandsbediening is bij deze voor je onderweg, deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen 🙂
Ook hier een afstandsbediening die niet goed meer werkt; de aan/ uitknop werkt erg moeizaam.
Zou u ons ook een nieuwe willen opsturen? Alvast enorm bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Ook hier een afstandsbediening die niet goed meer werkt; de aan/ uitknop werkt erg moeizaam.
Zou u ons ook een nieuwe willen opsturen? Alvast enorm bedankt!

Dat is niet fijn nee! Geen probleem, je krijgt 'n nieuwe van me 🙂 Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen via de post thuis.
De aan/uit-knop van de witte afstandsbediening is samen met een aantal andere knoppen langzaamaan aan het overlijden. Nieuwe batterijen mochten ook niet baten. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @ray1983, welkom op het forum. Die knoppen zijn wel vrij essentieel natuurlijk, ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Over 2-3 werkdagen zal je deze ontvangen!
Hoi Telfort,

Mijn witte afstandsbediening doet het niet meer,
heb alles geprobeerd, batterijen vervangen, filmpje bekeken, niks is gelukt. Misschien print plaatje kapot.
Graag ontvang ik een vervangende afstandsbediening.
alvast bedankt.
Groet
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @amilcarrego, wat balen dat de afstandsbediening er mee opgehouden is. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen.
Afstandsbediening getracht aan de praat te krijgen, tevergeefs....
Wat is nu precies de procedure?
Reputatie 8
Badge +11
De door Telfort gegeven procedure staat hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afstandsbediening-instellen.htm
oke, ik bel wel met de klantenservice!
Bedankt voor de reactie.
Reputatie 8
Badge +11
Hoezo? Wat is het probleem? Kom je er niet uit met de op die pagina beschreven procedure? We helpen hier ook graag hoor.
Reputatie 7
Badge +9
Afstandsbediening getracht aan de praat te krijgen, tevergeefs....
Wat is nu precies de procedure?

Dag @FamBuck. Wat voor problemen ervaar je precies met je afstandsbediening? Heb je de stappen in onze probleemoplosser doorlopen? Als je die hebt doorlopen en je afstandsbediening werkt nog steeds niet, dan kan ik je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Zoals @GJC aangeeft: we helpen je hier ook graag verder.
Ja, allemaal al doorlopen en tevergeefs zoals al in eerste bericht gemeld.
bedankt voor de tijd en aandacht.
ik zal het bericht verwijderen.
fijne dag!
Reputatie 7
Badge +9
Ja, allemaal al doorlopen en tevergeefs zoals al in eerste bericht gemeld.
bedankt voor de tijd en aandacht.
ik zal het bericht verwijderen.
fijne dag!

Duidelijk, @FamBuck. Ik zie ook dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met een collega en deze een nieuwe afstandsbediening heeft verstuurd. 🙂
Hallo Telfort,

Sinds kort heb ik een probleem met mijn afstandbediening van interactieve TV. Af en toe werkt een reageert een gedeelte van de afstandbediening niet. Nieuwe batterijen geprobeerd zonder resultaat. De stappen in de probleem oplosser geprobeerd ook helaas zonder resultaat.

Heeft u verder nog tips om dit probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,
Een aantal knoppen reageren van de afstandsbediening (witte) reageren helaas niet meer of erg slecht, zijn een beetje lam. Voor de zekerheid de stappen doorlopen en batterijen vervangen. Maar helaas 🤨. Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?
Reputatie 2
Badge
Beste Telfort medewerkers,

De laatste tijd begint de witte afstandsbediening te haperen, diverse zaken al geprobeerd om dit op te lossen zonder resultaat. Soms ligt die half uit elkaar en kan ik hem dan nog wel in elkaar krijgen, maar de werking is er niet beter op geworden.
Indien mogelijk zou ik een nieuw exemplaar ontvangen.
Alvast Bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Telfort,

Sinds kort heb ik een probleem met mijn afstandbediening van interactieve TV. Af en toe werkt een reageert een gedeelte van de afstandbediening niet. Nieuwe batterijen geprobeerd zonder resultaat. De stappen in de probleem oplosser geprobeerd ook helaas zonder resultaat.

Heeft u verder nog tips om dit probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Dag Jim. Als nieuwe batterijen en het stappenplan niet tot verbetering hebben geleid, dan vrees ik dat je trouwe afstandsbediening verlamd is. Er is een nieuwe naar je onderweg! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Een aantal knoppen reageren van de afstandsbediening (witte) reageren helaas niet meer of erg slecht, zijn een beetje lam. Voor de zekerheid de stappen doorlopen en batterijen vervangen. Maar helaas 🤨. Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?
Jammer dat een aantal knoppen niet meer reageert. Dat kan best irritant zijn, kan ik me zo voorstellen. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, Yvonne!
Reputatie 7
Badge +9
Beste Telfort medewerkers,

De laatste tijd begint de witte afstandsbediening te haperen, diverse zaken al geprobeerd om dit op te lossen zonder resultaat. Soms ligt die half uit elkaar en kan ik hem dan nog wel in elkaar krijgen, maar de werking is er niet beter op geworden.
Indien mogelijk zou ik een nieuw exemplaar ontvangen.
Alvast Bedankt!

Dag @MandersOnline. Er is een nieuw exemplaartje naar je onderweg! 👍🏼
De afstandsbedieningen van BEIDE ontvangers werken helaas niet meer. We kunnen de ontvangers niet meer aan- of uitzetten en zenders kiezen lukt ook niet meer op 1 van de ontvangers. Uiteraard hebben we alles al geprobeerd, batterijen vervangen, etc.

Indien het niet teveel gevraagd is zou ik heel graag 2 nieuwe ontvangers willen ontvangen.

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.

Reputatie 8
Badge +11
@Radix, ik begrijp dat het heel irritant is als de afstandsbedieningen niet goed hun werk doen. Ik heb dan ook nieuwe voor je aangevraagd. Ze komen zo snel mogelijk jouw kant op.
De afstandsbediening heeft last van een loslatend klepje en de rand rondom het IR oog is kaduuk. Kunnen we een nieuwe krijgen?
Reputatie 8
Badge +9
De afstandsbediening heeft last van een loslatend klepje en de rand rondom het IR oog is kaduuk. Kunnen we een nieuwe krijgen?
Dat is niet fijn nee, de nieuwe afstandsbediening komt naar je toe 🙂 Deze ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.

Reageer