Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1539 reacties

@lotte_02971,
ik heb geen opnemen in mijn pakket en na alles opnieuw instellen doet de aan uit knop het nog steeds niet(tv aan uit knop;links op de afstandsbediening)

Misschien heeft dat te maken met live pauzeren. Heb je ook opnemen in je pakket? Zo ja, kun je controleren of de knoppen het wel doen bij opnames? In afwachting van jouw reactie.

@denhouting,

Wellicht dient de afstandsbediening opnieuw ingesteld te worden. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je de afstandsbediening opnieuw instelt. Laat je even weten als het is gelukt?
Reputatie 1
Goedenavond, onze (witte) afstandsbediening werkt niet meer. Wij hebben al nieuwe batterijen geprobeerd, maar helaas werkt dit niet.

Zouden wij een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen?

Alvast bedankt.

Groet,
Patrick
Gisteren de nieuwe afstandsbediening ontvangen,heel erg bedankt
Reputatie 8
Badge +16
@patrick123,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.

@shanti,

Graag gedaan en bedankt voor het melden. 😃
Hallo mijn witte afstandsbediening is defect. Er zit een scheur in de bovenkant(bij het rode lampje) daardoor doen de knoppen tv en i-tv het niet meer. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Mvg Wilma
Badge +1
@Wilma,

Bedankt voor je berichtje! Stuur mij je postcode en huisnummer in een privébericht alsjeblieft, dan zorg ik er voor dat een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt! 🙂
Hallo onze afstandsbediening doet niets meer. En wij hebben natuurlijk ook andere baterijen geprobeerd
Reputatie 8
Badge +2
@wvanbeelen,

Bedankt voor het privébericht. Ik heb je zojuist een nieuwe toegestuurd. Hij wordt meestal binnen een paar dagen bij je afgeleverd. Wil je het ons laten weten als hij binnen is?

Alvast bedankt!

@Jjhtderks,

Da's treurig! Ik stuur met plezier een nieuwe op als je je postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privévenster. Je verzoek wordt dan verder opgepakt.

Dank je vriendelijk.
Ik heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen omdat die van mij kapot was. De service was supersnel waarvoor dank!!. Echter heb ik de nieuwe afstandsbediening helemaal goed ingesteld maar werkt de volume toets niet, de rest van de toetsen werken gewoon goed. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Roy
Reputatie 8
Badge +16
@Rhoutop,

Zou je de afstandsbediening willen ontkoppelen en daarna opnieuw instellen. In de praktijk wil het nog wel een s voorkomen dat het na een paar keer wel lukt. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Ik heb al een tijdje problemen met de witte afstandsbediening. Ik moet de toetsen heel hard indrukken. Heb de batterijen ook al vervangen. Gr
Dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet, 4 x ontkoppelt.

gr. Roy

@Rhoutop,

Zou je de afstandsbediening willen ontkoppelen en daarna opnieuw instellen. In de praktijk wil het nog wel een s voorkomen dat het na een paar keer wel lukt. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
@D. Kasius,

Een nieuwe afstandsbediening wordt klaargemaakt voor verzending welke jij binnen enkele dagen ontvangt.

@Rhoutop,

Wat jammer dat het niet is gelukt. Ik heb nogmaals een nieuwe afstandbediening verstuurd. Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost zodra je de nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen?
Onze afstandbediening is op de grond gevallen en reageert niet meer. nieuwe batterijen geprobeerd. er zit een scheurtje in het infrarood? stukje aan de voorkant.

Is er iets mis met je afstandsbediening? Blijven de knoppen steken, is het klepje defect of heeft de kleine de afstandsbediening laten vallen? In dit topic lees je een stappenplan om het op te lossen.

Stap 1: Vervang de batterijen
Plaats twee nieuwe of opgeladen AAA batterijen in de afstandsbediening.

Stap 2: Laat een bericht achter
Werkt de afstandsbediening nog steeds niet nadat je de batterijen hebt vervangen? Laat in dit topic een bericht achter en beschrijf het defect aan de afstandsbediening. Wij houden dit topic bij en geven je tips of sturen je een nieuwe afstandsbediening. Voor het laatste vragen we je meestal om een privébericht te sturen met je naam, adres en woonplaats.

Stap 3: Stel je nieuwe afstandsbediening in
Zodra je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, kun je deze koppelen aan je televisietoestel zodat je maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken. Lees hier hoe je dit doet.

Stap 4: Bevestig de ontvangst en installatie
Plaats nog een bericht in dit topic, wanneer je weer een werkende afstandsbediening hebt. Dat vinden we fijn om te weten!

Stap 5: Zappen maar!
Veel plezier met je nieuwe afstandsbediening! :)
Reputatie 8
Badge +16
@egvandermaten,

Wat jammer dat de afstandsbediening de val niet heeft overleefd. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze mag je binnen enkele werkdagen van ons ontvangen.
Onze afstandsbediening werkt niet meer zoals het hoort. Aantal knopjes blijven na het indrukken hangen. Het vervangen van de batterijen heeft dus ook geen zin. Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen.
Alvast bedankt. Gr Danielle
Reputatie 8
Badge +16
@Dathici,

Als je mij je naw-gegevens kenbaar maakt via een privébericht dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening.
Reputatie 1
Badge
Hoi,

We hebben 1 witte afstandsbediening van de tv ontvanger waar de knop I-tv het niet meer vanaf afstand doet. Wel als je dicht bij ontvanger gaat staan doet die het na keer extra indrukken wel . Heel raar! Gisteren er nieuwe batterijen in gedaan. Maar verandert niks. Zouden we 1 nieuwe kunnen krijgen? Groetjes, Charissa
Reputatie 8
Badge +2
@tomenjerry,

Vreemd! Uiteraard sturen we je een nieuwe toe. Dit is geen doen. Stuur je je naw-gegevens naar mij in 'n privévenster? Na ontvangst pakken we het verder voor je op!

Dank je!
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je snelle reactie Michael. We hebben inmiddels ook al met de afstandsbediening van de 2e tv ontvanger geprobeerd en dan gaat het wel zonder problemen. Ik heb jou een privebericht gestuurd!! groetjes Charissa
Helaas, gisteren is mijn afstandsbediening overleden..
Heb de verschillende stappen doorgenomen, batterijen vervangen en de rest, maar er gebeurt niets.

Zouden jullie mij een nieuwe kunnen toesturen?
Reputatie 8
Badge +16
@ArGoodijk,

Vervelend dat je afstandsbediening het heeft begeven. Maak mij jouw naw-gegevens kenbaar via een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen. Bij voorbaat dank!
Goedenavond,
Mijn afstandbediening is kapot, graag ontvang ik een nieuwe. Diverse toetsen werken niet meer, geluid en aan/uit TV.
Groeten,
Frits
Reputatie 8
Badge +16
@Wierf,

Vervelend dat de afstandsbediening het niet meer doet. Heb je ook de batterijen vervangen?
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je snelle reactie Michael. We hebben inmiddels ook al met de afstandsbediening van de 2e tv ontvanger geprobeerd en dan gaat het wel zonder problemen. Ik heb jou een privebericht gestuurd!! groetjes Charissa

@Michael
Bedankt!! Michael gisteren de nieuwe afstandsbediening al ontvangen, en die functioneert weer zoals het moet

Reageer