Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1539 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik gebruikte al een tijdje de ab van boven voor beneden. Maar nu op dit moment heeft deze zich ook begeven, hij hapert en de ander werkt helemaal niet meer.
dus boven en beneden geen ab meer. Help😩
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @angela, zonder afstandsbedieningen wordt dat erg lastig inderdaad! Ik heb je meteen 2 nieuwe afstandsbedieningen gestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen zodat je weer kunt kijken.
Reputatie 1
Badge +1
Zo dit is best frustrerend maar in ieder geval bedankt alvast. Toppie👍
Reputatie 1
Badge +1
Klopt het dat het maar 1 afstandsbediening is. Deze is vandaag geleverd. Hiermee kunnen we thuis alvast vooruit. Dank u nu nog de andere voor boven nog bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Klopt het dat het maar 1 afstandsbediening is. Deze is vandaag geleverd. Hiermee kunnen we thuis alvast vooruit. Dank u nu nog de andere voor boven nog bedankt
Excuses, Angela. Ik zie inderdaad dat er maar eentje jouw kant op gekomen is. Ik kan nu geen nieuwe versturen, omdat de vorige bestelling administratief nog niet afgerond is in onze systemen. Ik heb een verzoekje bij onze technische dienst neergelegd om de vorige bestelling een zetje te geven. Zodra dat is gebeurd, komt er nog een afstandsbediening jouw kant op!
Reputatie 1
Badge +1
Dank u vriendelijk.
Reputatie 1
Badge +1
een vraag nog; wat zullen de kosten voor mij zijn totaal?

nog bedankt voor het televisie kunnen kijken weer en dit gelukkig heel snel.
Reputatie 7
Badge +9
een vraag nog; wat zullen de kosten voor mij zijn totaal?

nog bedankt voor het televisie kunnen kijken weer en dit gelukkig heel snel.

Er zijn geen kosten aan verbonden! 🙂 En graag gedaan, Angela. Toch wel fijn om weer tv te kunnen kijken.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi bedankt alvast de andere is vandaag gearriveerd. Top van Telfort weer dank jullie wel
Goedemiddag, na nog een maand normaal gebruik is mijn witte afstandbediening al stuk. Ik heb het stappenplan gevolgd en alles geprobeerd maar daar kwam uit dat ik een nieuwe moet bestellen voor €15,00. Ik snap best dat dit na een aantal jaar de procedure is. Maar na 1 maand lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik een nieuwe krijg.
Alvast bedankt Kim Floor
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kimfloor77, na een maand is wel erg snel inderdaad! Ik heb jouw bericht naar dit bestaande topic verplaatst voor de overzichtelijkheid en er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen.
Reputatie 1
Hallo, hebben jullie misschien nog wat suggesties? Mijn afstandsbediening begint opeens uit zich zelf het volume omhoog te zetten.Ik dacht eerst dat het misschien aan mijn televisie zou liggen,maar bij een tweede toestel gebeurd precies het zelfde.Opeens,zonder aanraken, begint het rode lampje te knipperen en gaat het volume omhoog.Iemand nog tips??
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt ook wel een beetje als een kattekwaadstreek van kinderen uit de buurt @Secata. Maar als het op twee toestellen gebeurd met dezelfde afstandsbediening is dat wel heel toevallig. Ik vermoed dat de afstandsbediening niet meer goed communiceert, de overige functies werken wel allemaal goed? Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Maakt dat nog verschil? Zo niet, wil je dan jouw postcode + huisnummer toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan stuur ik jou een nieuwe afstandsbediening.
Reputatie 1
Goedemorgen,
mijn afstandsbediening is kapot gegaan met een verbouwing in mijn huis. Is het mogelijk een nieuwe opgestuurd te krijgen?
Alvast bedankt!

Mvg, Marieke
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mariekejanine, heb je de afstandsbediening als sloophamer gebruikt?

Enfin, een nieuwe afstandsbediening is onderweg. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Veel kijkplezier in jouw verbouwde huis gewenst.
Reputatie 1
@Bart - Telfort Dankjewel Bart! Nee klem gezeten tussen de meubels op een of andere manier...
Hoi,

De volumeknoppen op de afstandsbediening werken niet meer. Eerst moesten we hard drukken voordat het überhaupt werkte en nu doen ze het helemaal niet meer. Ik heb al andere batterijen geprobeerd en een reset. Werkt ook niet.

We zijn al jaren tevreden telfort klant.

Mvg
Leon
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt alsof de volumeknoppen lam geworden zijn @Leonneke, het opnieuw instellen zal dan ook geef effect meer krijgen. We kunnen je een nieuwe afstandsbediening toesturen, maar ik zie dat je nog geen gegevens op je profiel hebt staan. Zou je jouw postcode, huisnummer + klantnummer op je forumprofiel kunnen zetten? Als je daarna hieronder een reactie plaatst zal ik of een collega van mij je voorzien van een afstandsbediening 🙂
Dank je wel, ik heb de info toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Leonneke, ik zie het, dankjewel 🙂 De afstandsbediening komt naar je toe, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Dan kan je het volume weer gewoon wijzigen, zoals het hoort!
Reputatie 1
Super, dankjewel
Mijn afstandsbediening is nu officieel overleden. Hij ging steeds slechter reageren ondanks nieuwe batterijen. Klepje was stuk die heb ik met plakband gerepareerd. Maar nu doet hij helemaal niks meer.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Claudia Wijker, ik lees dat de afstandsbediening niet meer te redden was en overleden is. Dat is balen. Ik wil je dan ook graag een nieuwe sturen. Ik mis hiervoor echter nog wat gegevens. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik of een van mijn collega's aan de slag.
Ik kan mijn forumprofiel niet vinden. Kun je mij vertellen waar dat te vinden is?
Reputatie 8
Badge +11
Alstu:
https://forum.telfort.nl/members/claudia-wijker-119626

Reageer