Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1539 reacties

Reputatie 1
Badge
Super, dankjewel.
Reputatie 1
Beste Telfort,

Ik heb sinds 2011 internet en tv van Telfort. Nu doet mijn (witte) afstandbediening het niet meer voor het kastje om tv te kijken. Tenminste bepaalde knoppen werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen? Alvast bedankt.

Michael Geerling
Reputatie 1
Goedemiddag,

Helaas is onze afstandbediening kapot gegaan en reageren de meeste knoppen niet meer.

Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Patrick
Reputatie 8
Badge +9
@michaelpinda86 dat is al een hele tijd begrijp ik! Geen probleem, ik kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen 🙂 Kan je voor mij je postcode, huisnummer en klantnummer in je profiel zetten? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan regel ik dit voor je!

@patrick123 Dat is niet handig natuurlijk. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis :)
Reputatie 1
Heel fijn! Hartelijk dank Alexandra!
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort Ik heb mijn postcode en huisnummer in mijn profiel gezet. Kan je deze nu zien? Dus het wordt nu geregeld? Wat fijn 😎
Reputatie 8
Badge +9
@michaelpinda86 Top, ik zie ze 🙂 Is bij deze geregeld! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis.
Goedendag,

Helaas is de witte afstandbediening kapot gegaan en reageren de meeste knoppen niet meer.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ralph
Reputatie 7
Badge +9
Goedendag,

Helaas is de witte afstandbediening kapot gegaan en reageren de meeste knoppen niet meer.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ralph

Dag @Ralph1969. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg! 😄
Goedemiddag,

Onze (witte) afstandsbediening krijgt steeds meer kuren, de meeste knopjes werken inmiddels niet (goed) meer. Nu lees ik dat dit toch wel een veel voorkomend probleem is.

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Alvast bedankt.

M.vr.gr. Michel
Reputatie 8
Badge +9
Goedemiddag,

Onze (witte) afstandsbediening krijgt steeds meer kuren, de meeste knopjes werken inmiddels niet (goed) meer. Nu lees ik dat dit toch wel een veel voorkomend probleem is.

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Alvast bedankt.

M.vr.gr. Michel

Hi Michel, dat kan na verloop van tijd voorkomen inderdaad. Je krijgt een nieuwe van me 🙂 Deze ontvang je binnen een paar werkdagen via de post thuis!
Reputatie 1
Goedendag
Mijn afstandbediening heeft het begeven.
Heb er al nieuwe batterijen in gedaan niets werkt.
En dan zal ik er 1 moeten kopen van 15 euro vind ik een hoop geld.
Kan ik hier voor een nieuwe krijgen.
Mvg
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op ons forum @Priscillaj, er is bij deze een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg! 🙂 Deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen.
Reputatie 1
Welkom op ons forum @Priscillaj, er is bij deze een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg! 🙂 Deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen.
Super bedankt zijn daar kosten aan verbonden.
Hele fijne avond
Reputatie 8
Badge +11
Nee hoor, die krijg je van mij als service :)
Graag gedaan!
Reputatie 1
Helaas heeft mijn witte afstandbediening na 2 jaar trouwe dienst de geest gegeven..
Batterijen verwisseld maar nog steeds niet werkend 😞
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Danny1908, welkom op het forum! Geen nood, ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen en dan kan je weer jaren vooruit 🙂
Reputatie 1
Hallo @Danny1908, welkom op het forum! Geen nood, ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen en dan kan je weer jaren vooruit :)
Gracias!
Helemaal geweldig Jasper!
Reputatie 1
Hoi,

Ik heb een witte afstandsbediening die op het cijfer 7 blijft hangen. Kan de ontvanger en de tv niet meer aan/uit zetten, het volume er niet meer mee bedienen, ook niet meer zappen naar andere zenders / radio, etc.

Heb de batterijen vervangen, de ontvanger gereset en geprobeerd opnieuw met tv te koppelen, alleen dat heeft niets opgelost.

Kan ik een nieuwe witte afstandsbediening ontvangen?

Met vr gr
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @M_Siebring, ik zag dat je hiervoor ook een apart topic had gestart. Ik heb je daar net een antwoord gestuurd 🙂
Reputatie 1
Klopt! (onervaren Forummer :-))
Bedankt! @Jasper - Telfort
Hallo,

Mijn witte afstandsbediening doet het niet goed meer, ik heb er al nieuwe batterijen in gedaan.

Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet.
Beste,

Zou ik een nieuwe vervangende afstandbediening kunnen krijgen? De afstandbediening reageert niet naar behoren.

Groeten, Angelique van Poelgeest
Reputatie 7
Badge +9
Dag @VFB. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Angelique80. Welkom hier op het Forum. Ik zag dat je een nieuw topic was gestart. Om het overzichtelijk te houden, heb ik je bericht verplaatst naar dit topic. 🙂 Heb je het stappenplan op onze website al doorlopen om de problemen met je afstandsbediening op te lossen? Als het hiermee niet lukt, stuur ik graag een nieuwe afstandsbediening op.

Reageer