Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1423 reacties

Reputatie 1
Bij ons helaas een kop koffie over de witte afstandsbediening heen gegaan dankzij onze kleine man. Is niet meer te redden. Veel knoppen werken niet meer, wisselen van batterijen heeft geen nut gehad.
Reputatie 6
Badge +9
@kobaltblauw57, wat balen dat deze de geest begeven heeft. Nu wil ik zeker graag een nieuwe bestellen, hij doet helemaal niets meer? Ook niet na nieuwe batterijen?

Ik mis echter nog wat gegevens om een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer of jouw klantnummer die begint met 100. Het nummer wat er nu staat is jouw abonnementsnummer. Hier kan ik niet op zoeken. Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt?

@DorienT De nieuwe afstandsbediening is onderweg. Binnen twee werkdagen ligt deze op de mat.

@BrendaB O jee, koffie. Daar is de afstandsbediening niet zo goed bestand tegen. Hopelijk heeft de kleine man er niets aan overgehouden. Ik mis nog jouw huisnummer om een nieuwe op sturen. Wil je die toevoegen? Als je dat gedaan hebt, wil je dan een reactie achterlaten? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 1
@Bart - Telfort gelukkig heeft niemand er iets aan over gehouden. Bedankt heb mijn huisnr toegevoegd
Reputatie 6
Badge +9
Helemaal top @BrendaB Ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan. Binnen twee werkdagen ontvang je de afstandsbediening thuis. 🙂
Reputatie 1
@Bart - Telfort Bedankt voor de snelle service. Hebben net de nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Gisteravond heeft onze pup onverhoopt de afstandsbediening te pakken gekregen terwijl wij dachten dat hij veilig lag opgeborgen. Helaas heeft de afstandsbediening het niet na kunnen vertellen. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?
Reputatie 5
Badge +7
Grietzz schreef:

Gisteravond heeft onze pup onverhoopt de afstandsbediening te pakken gekregen terwijl wij dachten dat hij veilig lag opgeborgen. Helaas heeft de afstandsbediening het niet na kunnen vertellen. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

Hoi Grietzz, klein boefje dus, jullie pup 😃 Dat kan gebeuren natuurlijk, er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg! Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis.
Beste,

Helaas is onze afstandbediening gisteren kapot gegaan Kunnen we deze vervangen?

Alvast bedankt,
Corstian
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Corstian, die kunnen we vervangen! Ik zie op je profiel nog geen gegevens staan, kan je daar je postcode, huisnummer en klantnummer aan toevoegen? Dan kunnen we dit voor je in orde maken 🙂
Mijn afstandbediening is stuk zou er een nieuwe gestuurd kunnen worden?
Alvast bedankt,
Naomi
Reputatie 6
Badge +9
Hoi @Naomi123, weet je het zeker dat de afstandsbediening stuk is? Ik zie namelijk dat er ook al contact is geweest over het koppelen van de afstandsbediening. Dit lukte echter niet direct. Nu zie ik dat mijn collega je de codes heeft gegeven en dat je het daarmee ging proberen, is dat nog gelukt?
Reputatie 1
Elke keer gaan die afstandsbedieningen kapot, begint bij een knopje en nu doet alleen de nul en zeven het nog. Komen we niet erg ver mee aangezien er ook geen knopjes op het kastje zitten en alles alleen met de afstandsbediening gedaan kan worden.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Naomi1992, zonder afstandsbediening schiet het niet op inderdaad. Begin vorig jaar hebben we ook een afstandsbediening gestuurd zag ik, zo snel horen ze niet stuk te gaan natuurlijk. Ik heb je nu weer een vervangende afstandsbediening toegestuurd.
Reputatie 1
Goedemorgen, sinds oktober 2017 maak ik gebruik van Telfort, we zijn onlangs verhuisd en hebben een nieuwe tv gekocht, alleen sindsdien doet de witte afstandsbediening het niet meer. Hij geeft geen enkel signaal, heb al verschillende setjes batterijen gebruikt die het in andere apparaten wel doen.

Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
@TristanSint
Nieuwe tv betekent afstandsbediening opnieuw koppelen: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afstandsbediening-instellen.htm
Reputatie 1
@GJC , bedankt, maar dat gaat vrij lastig als de afstandsbediening geen enkel signaal geeft, er gaat geen rood lampje branden.
Reputatie 8
Badge +11
Ah, duidelijk. Dan houdt het inderdaad op.
Reputatie 1
Jasper - Telfort schreef:

Hallo @Naomi1992, zonder afstandsbediening schiet het niet op inderdaad. Begin vorig jaar hebben we ook een afstandsbediening gestuurd zag ik, zo snel horen ze niet stuk te gaan natuurlijk. Ik heb je nu weer een vervangende afstandsbediening toegestuurd.

Ja bij ons zijn het altijd de knopjes! Heel jammer wel maar bedankt dat we een nieuwe krijgen! Groetjes Naomi
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan Naomi 🙂

TristanSint schreef:

Goedemorgen, sinds oktober 2017 maak ik gebruik van Telfort, we zijn onlangs verhuisd en hebben een nieuwe tv gekocht, alleen sindsdien doet de witte afstandsbediening het niet meer. Hij geeft geen enkel signaal, heb al verschillende setjes batterijen gebruikt die het in andere apparaten wel doen.

Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
Alvast bedankt!

Dat klinkt inderdaad alsof de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld, maar een afstandsbediening kan de geest geven net als je een nieuwe tv hebt waardoor het een vertekend beeld geeft. Ik heb je hierbij een nieuwe toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen!
Reputatie 1
@Jasper - Telfort super, bedankt!
Hoi Telfort,

ik kan alleen maar met mijn witte afstandsbediening nummer 7 indrukken. Elke andere knop die ik gebruik gaat naar 7 toe. Hij heeft helemaal geen schade aan de buitenkant. Zo kan ik helaas geen tv meer kijken en alleen maar netflixen of Videoland nu het voetbalseizoen weer begint 😞
Ik wil graag ook een nieuwe ab bestellen
Reputatie 6
Badge +9
@Richie90 & @Moon1234 Een nieuwe komt zo snel mogelijk naar jullie toe. 🙂

Reageer