Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1641 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @edopreis, wat balen dat de afstandsbediening niet meer werkt. Ook is het niet gelukt deze weer aan de praat te krijgen. Ik wil je dan ook graag een nieuwe afstandsbediening sturen.

Ik heb alleen geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik of een collega voor je aan de slag.
Hoi @edopreis, wat balen dat de afstandsbediening niet meer werkt. Ook is het niet gelukt deze weer aan de praat te krijgen. Ik wil je dan ook graag een nieuwe afstandsbediening sturen.

Ik heb alleen geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik of een collega voor je aan de slag.

Goedemorgen,

Ik heb mijn gegevens ingevuld, hoop dat voldoende is ingevuld.

Gr Edwin
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Edwin, dat is voldoende. Ik heb de nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze ontvangen. 🙂
Hi Telfort,

Sinds een paar dagen werkt onze afstandsbediening (wit) niet meer. In het begin werkte alleen bepaalde knoppen niet meer, zoals pijltje naar links (rechts werkte wel nog), en als we bijv. nr. 9 indrukte ging de tv ineens naar 777. Nu werkt de afstandsbediening helemaal niet meer. We hebben het hele stappenplan meerdere keren gevolgd en nieuwe batterijen erin gedaan. Helaas werkt de afstandsbediening nog steeds niet, terwijl deze altijd goed heeft gewerkt en nog maar ongeveer 2 jaar oud is.

Wat kunnen we hier aan doen?

Groet,

Marlou
Reputatie 1
Hier werkt de afstand bediening totaal niet meer en als die eindelijk iets doet krijg ik de nummers non stop in beeld alsof ik 5 minuten lang de cijfers ingedrukt hou
Badge
Is het mogelijk om een andere witte afstandbediening te ontvangen?
Bij de huidige moet je bijvoorbeeld 6 of 7 keer drukken om het volume lager of hoger te zetten.
Ook bij de tv gids of een andere zender gebeurt dit regelmatig.

Hopende spoedig van u te vernemen

Met vriendelijke groet
Reputatie 8
Badge +11
De afstandsbedieningen zijn onderweg hoor dames. Binnen twee werkdagen zullen ze bij jullie worden thuisbezorgd. 🙂
Helaas is mijn witte afstandsbediening kapot gegaan.
Mijn man is hopeloos, hij kan nu niet meer ZAPPEN.

Op verschillende meldingen op het forum zie ik dat er gratis een nieuwe afstandsbediening wordt toegezonden.
Hoe kom ik daarvoor ook in aanmerking?

P.s. ik ben al jaren klant van telfort
Reputatie 8
Badge +11
Hi cs51, dat klinkt alsof de afstandsbediening aan zijn laatste kunstje bezig is. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je binnen enkele dagen ontvangen 🙂
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen en zou hier de kortingcodes voor willen hebben.
Reputatie 1
Goedemorgen, Helaas is ook mijn afstandsbediening langzaam aan het overlijden, niet verbazend, hij heeft het lang genoeg gedaan.
Als het goed is kunnen jullie makkelijk zien hoe lang maar sowieso +5 jaar.
Ik zou dan ook graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen en zou hier de kortingcodes voor willen hebben.
Hoi Kevin, ik zie dat je al contact gehad hebt met de klantenservice, en je de nieuwe afstandsbediening zo snel mogelijk ontvangt :)

Goedemorgen, Helaas is ook mijn afstandsbediening langzaam aan het overlijden, niet verbazend, hij heeft het lang genoeg gedaan.
Als het goed is kunnen jullie makkelijk zien hoe lang maar sowieso +5 jaar.
Ik zou dan ook graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Alvast bedankt!

Hoi Rbreukers, dat is al een flinke tijd inderdaad! Geen probleem, er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe 🙂 Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis.
Ik heb een Philips 26PFL5522D/12 en het geluid en de mute knop werken niet. Verder werkt de witte afstandsbediening prima. Ik gebruik nu twee afstandsbedieningen.
Alles gereset: helpt niet.
Onze ‘lieve’ hond heeft onze witte afstandsbediening voor een botje aangezien en nu doen de knoppen het niet meer goed. Kan ik een vervangende krijgen?
Badge
Beste,
Ik wist niet zo goed waar ik de precieze topic hierover kon vinden omdat ik eigenlijk hier nooit kom. Maar ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen deze is helaas na 1 jaar helemaal dood. Hoe dit kan? Geen idee ik keek tv en ineens werkte die niet meer ook het vervangen van de batterijen heeft niet geholpen.

Gegroet
Simmons
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een Philips 26PFL5522D/12 en het geluid en de mute knop werken niet. Verder werkt de witte afstandsbediening prima. Ik gebruik nu twee afstandsbedieningen.
Alles gereset: helpt niet.

Welkom op het forum Maria. Die knoppen moeten afgesteld worden op het tv toestel, hiervoor kan je de stappen volgen op deze pagina. Lukt het daar wel mee om het volume te bedienen?

Onze ‘lieve’ hond heeft onze witte afstandsbediening voor een botje aangezien en nu doen de knoppen het niet meer goed. Kan ik een vervangende krijgen?
Hallo Turbovlinder, welkom op het forum! Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, geef je de hond volgende keer wel zijn eigen botje? :)

Ik wist niet zo goed waar ik de precieze topic hierover kon vinden omdat ik eigenlijk hier nooit kom. Maar ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen deze is helaas na 1 jaar helemaal dood. Hoe dit kan? Geen idee ik keek tv en ineens werkte die niet meer ook het vervangen van de batterijen heeft niet geholpen.
Dit is het goede topic daarvoor 🙂 Ik heb jou ook een nieuwe afstandsbediening toegestuurd!

Jullie zullen deze allemaal binnen 2-3 werkdagen ontvangen.
Mijn afstandsbediening (wit) doet heet niet meer goed. In eerste instantie gaf hij bij welke toets ik ook indrukte alleen een 7. Na schoonmaak waren de nummertoetsen wel weer te bedienen.
Kunnen jullie een nieuwe ab sturen ..deze blyft steken by de ok knop en de pylen ..ik schiet zomaar 20 zenders omlaag
Reputatie 1
Hallo.
De volumeknop op mijn witte afstandsbediening werkt niet meer.
Wat kan ik daar aan doen?
Reputatie 8
Badge +9
Mijn afstandsbediening (wit) doet heet niet meer goed. In eerste instantie gaf hij bij welke toets ik ook indrukte alleen een 7. Na schoonmaak waren de nummertoetsen wel weer te bedienen.
Dag @Spiker. Uit je bericht maak ik op dat het schoonmaken van de afstandsbediening het probleem heeft opgelost. Of ervaar je nog wel problemen? Wat werkt er niet goed?

Kunnen jullie een nieuwe ab sturen ..deze blyft steken by de ok knop en de pylen ..ik schiet zomaar 20 zenders omlaag
Dag @Jopimi. Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg 😄.

Hallo.
De volumeknop op mijn witte afstandsbediening werkt niet meer.
Wat kan ik daar aan doen?

Dag @wvdhoek. Als de volumeknop niet werkt, dan moet je de afstandsbediening nog (of opnieuw) koppelen aan je tv. Volg daarvoor het stappenplan op deze pagina.
Reputatie 1
Helaas, dat werkt niet. Zachter wil wel maar harder niet
Reputatie 8
Badge +11
Dan lijkt het knopje zelf de geest te hebben gegeven inderdaad. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je binnen 2-3 werkdagen kunnen ontvangen.
Reputatie 1
Top, bedankt
wou via deze weg een nieuwe afstandbediening bestellen want die van mijn heeft de geest gegeven
Goedendag,
onze afstandsbediening is naar jaren trouwe dienst kapot. Batterijklepje aas al kapot maar dat kon plakband nog verhelpen. Nu weigeren de knopjes met regelmaat. Nieuwe batterijen geprobeerd maar probleem blijft. Nu zag ik dat een nieuwe 15€ kost. Maar las ik ook dat je voor eerste keer een gratis afstandsbediening kan ontvangen. Hoe gaat dit?

Reageer