Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1641 reacties

Hoi Alexandra, tot op heden heb ik nog geen afstandsbediening van jullie mogen ontvangen. Tevens zou er ook een vervangende tv-ontvanger worden verstuurd. Wat ging er mis? En kunnen de producten alsnog opgestuurd worden?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Shrlyapn, ik zie inderdaad dat ze al een tijdje bij ons terug zijn. Als ik zo de Track & Trace bekijk van PostNL, hebben ze een bezorgpoging gedaan, welke niet gelukt is. Vervolgens zijn de pakketten naar een servicepunt in de buurt gestuurd. Daar zijn ze na twee weken niet opgehaald en dus terug naar ons gestuurd. Nieuwe zijn onderweg. Binnen twee werkdagen worden deze bij je thuis bezorgd.
Beste Telfort,

helaas werkt mijn afstandsbediening niet meer. Knoppen blijven hangen en soms gebeurt er helemaal niks. Batterijen heb ik al vervangen maar dit lost helaas niet het probleem op.

Zouden jullie mij svp een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen?
Alvast bedankt voor de reactie en het begrip

met vriendelijke groet,
Koen
@Bart , thanks! De vorige keer heb ik geen bericht met een track and tracenummer gehad. Kan jij mij een track and tracenummer geven?
Reputatie 8
Badge +11
@kgutte Wat jammer dat jouw afstandsbediening niet meer werkt. Dit lijkt inderdaad een aflopende zaak. Ik wil je graag een nieuwe sturen, maar helaas heb ik geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van in ieder geval jouw postcode + huisnummer? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan gaat een van ons voor je aan de slag.

@Shrlyapn De track & trace heb ik nog niet beschikbaar. Deze komt later als de orders verwerkt worden. Maar als je een account aanmaakt via PostNL op jouw adres en naam dan zal de track & trace daar beschikbaar worden.
Beste Bart,

bedankt voor je reactie. Ik heb in mijn forumprofiel gevraagde gegevens ingevuld. Hoor graag van jullie wat te doen verder.
Alvast bedankt

Gr Koen
Goedenavond Bart,
Ik heb inmiddels nog geen reactie gehad en zie al wel een reactie bij berichten die na mij kwamen.

Ik hoor graag van jullie!
Reputatie 8
Badge +10
Beste Bart,

bedankt voor je reactie. Ik heb in mijn forumprofiel gevraagde gegevens ingevuld. Hoor graag van jullie wat te doen verder.
Alvast bedankt

Gr Koen

Hoi Koen, dankjewel voor het invullen van de gegevens, je ontvangt de nieuwe afstandsbediening zo snel mogelijk thuis :)

Goedenavond Bart,
Ik heb inmiddels nog geen reactie gehad en zie al wel een reactie bij berichten die na mij kwamen.

Ik hoor graag van jullie!

Hoi A.slaats, sorry ik denk dat jouw reactie over het hoofd gezien is! Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis 🙂
Hallo

ik heb bijna een week geleden gevraagd of ik ook een nieuwe witte afstandsbediening kan krijgen aangezien de mijne kapot is, maar heb nog geen reactie gekregen en zie wel reacties op latere post van andere mensen.
is het misschien over het hoofd gezien?
@Bart - Telfort , het account is aangemaakt en ik lees dat ik het track and trace nummer via jullie krijg/kan opvragen. Hoe kom ik achter mijn track and trace nummer?
Reputatie 8
Badge +11
Excuses St3fan, ik heb de nieuwe afstandsbediening inmiddels opgestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Hij is dus onderweg.

@Shrlyapn, ik zie dat de bezorger is inmiddels is geweest, helaas was je niet thuis. Hij heeft vast een briefje achtergelaten in de brievenbus.
@Bart - Telfort
top bedankt
Nieuw afstandbediening hebben
Hallo,

Mijn witte afstandsbediening stottert en hapert wel heel erg veel de laatste tijd. Ik heb de batterijen al vervangen maar helaas mocht dit ook niet helpen. Is er een mogelijkheid om een nieuwe te ontvangen ?
Mijn zwarte amini afstandsbediening doet het niet meer
De standby knop van de settopbox werkt niet meer. Kunt u mij een nieuwe opsturen?
Hallo,mijn afstandsbediening heeft het begeven doet helemaal niets meer.
Kan ik bij Telfort een nieuwe bestellen?
Reputatie 8
Badge +10
Nieuw afstandbediening hebben
Goedemorgen Beverwijk51, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Ik wil je wel vragen een volgende keer iets specifieker te vermelden wat er aan de hand is, dan kunnen we je beter helpen 🙂 Je ontvangt 'm binnen ongeveer twee werkdagen thuis.

Hallo,

Mijn witte afstandsbediening stottert en hapert wel heel erg veel de laatste tijd. Ik heb de batterijen al vervangen maar helaas mocht dit ook niet helpen. Is er een mogelijkheid om een nieuwe te ontvangen ?

Hoi, goed dat je de batterijen al uitgesloten hebt! Geen probleem, binnen een paar werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening thuis :)

Mijn zwarte amini afstandsbediening doet het niet meer
De standby knop van de settopbox werkt niet meer. Kunt u mij een nieuwe opsturen?

Hoi Luuk, dat is niet handig inderdaad. Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!

Hallo,mijn afstandsbediening heeft het begeven doet helemaal niets meer.
Kan ik bij Telfort een nieuwe bestellen?

Geen probleem, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis!
Reputatie 1
Hallo,

zou ik alstublieft een witte afstandsbedieng mogen ontvangen? De aan / uit knop werkt niet meer. En de volumeknop werkt zo af en toe wel en dan weee niet. Batterijen zijn vervangen en ab opnieuw gekoppeld. Helpt niet. Graag uw reactie
Wij hebben twee afstands bedieningen van jullie nu was er al een kapot nu is de andere ook kapot kan ik hier andere voor krijgen
mvgr claudia

*Admin: eigen topic aan dit topic toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rvdwoude, die knoppen zijn wel erg handig inderdaad! Ik wil dit ook voor je bekijken, maar ik zie dat je gegevens niet op je profiel staan. Zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren en hieronder een reactie plaatsen? Dan kunnen we voor je aan de slag.
Reputatie 1
Hallo Rvdwoude, die knoppen zijn wel erg handig inderdaad! Ik wil dit ook voor je bekijken, maar ik zie dat je gegevens niet op je profiel staan. Zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren en hieronder een reactie plaatsen? Dan kunnen we voor je aan de slag.
is inmiddels geregeld met een collega van je. Dankjewel
Reputatie 8
Badge +11
Ah, top! Dan zal je die binnenkort krijgen, veel kijkplezier alvast weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Wij hebben twee afstands bedieningen van jullie nu was er al een kapot nu is de andere ook kapot kan ik hier andere voor krijgen
mvgr claudia

*Admin: eigen topic aan dit topic toegevoegd.

Dag Claudia. Van harte welkom op het Forum. Lastig dat beide afstandsbedieningen kapot zijn. Wat is er precies mee aan de hand? Heb je dit stappenplan al eens doorlopen om problemen met je afstandsbedieningen op te lossen? Als het niet gelukt is, vul dan je klantprofiel aan met je postcode en huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Ah, top! Dan zal je die binnenkort krijgen, veel kijkplezier alvast weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :)
Thanx jasper
Geachte Heer/Mevrouw,

Vandaag had ik ineens problemen met de afstandbediening. Hij doet niets meer.....
Nieuwe batt. geplaatst, maar ook geen verbetering.....
Het stappenplan zoals op de site staat uitgevoerd, maar geen resultaat.

Hoor graag hoe we dit kunnen oplossen.

Edwin

Reageer