Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1543 reacties

@Michael, die van mij doet ook helemaal niets meer (ook niet met verse batterijen), dus ik heb je een prive berichtje gestuurd met mijn gegevens in de hoop snel weer de ontvanger te kunnen gebruiken met een nieuwe afstandsbediening.

Ps. ik neem aan dat een afstandsbediening ook onder de WEEE richtlijn valt en er derhalve netjes zo'n prullenbakje met een kruis op gedrukt staat. Je laatste advies zou ik dan ook even bijstellen 😉
Reputatie 8
Badge +2
@Henkies,

Bedankt voor je berichtje!

Vervelend dat de afstandsbediening het niet meer doet. Ik heb direct een nieuwe naar je gestuurd. Deze wordt binnen enkele dagen bij je afgeleverd. Laat je het weten als hij binnen is?

PS.
Je hebt gelijk, de afstandsbediening valt onder de WEEE, ik heb daarom een kanttekening geplaatst bij mijn eerdere reactie.
Dank voor je snelle reactie. Ik houd je op de hoogte van de ontvangst!
Hallo
Onze afstansbediening werkt ook niet goed meer. Ik moet heel hard op het klepje drukken dan reageert ie soms. Ook met nieuwe batterijen. Mag ik een nieuwe ontvangen?
Met vriendelijke groeten.
Zil
Reputatie 8
Badge +2
@Zil,

Dat is niet de bedoeling inderdaad! Ik zal hem op basis van dit euvel vervangen voor een nieuwe. Zou je je postcode en huisnummer naar mij willen sturen in een privévenster? Ik pak het dan zo snel mogelijk op voor je.

Dank! 😃
@Zil,

Dat is niet de bedoeling inderdaad! Ik zal hem op basis van dit euvel vervangen voor een nieuwe. Zou je je postcode en huisnummer naar mij willen sturen in een privévenster? Ik pak het dan zo snel mogelijk op voor je.

Dank! :D

Ik heb het gestuurd in een pb.
Alvast bedankt voor het opsturen 🙂
Mijn afstandbediening doet niks meer. Zelfs het lampje doet het niet meer. Ik denk iets te vaak gevallen.
Laat je het weten als hij binnen is? Ik heb de afstandsbediening zaterdag ontvangen. Dank voor de snelle actie.
Reputatie 8
Badge +16
Mijn afstandbediening doet niks meer. Zelfs het lampje doet het niet meer. Ik denk iets te vaak gevallen.
Vervelend om dit te vernemen. Heb je ook de batterijen vervangen? In afwachting van jouw reactie.

Ik heb de afstandsbediening zaterdag ontvangen. Dank voor de snelle actie.
Graag gedaan! 🙂
Hallo,

mijn afstandsbediening doet niets meer, batterijen vervangen, maar ook dan geen reactie meer. Lampje brandt ook niet meer.
Mag ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Bedankt vast!
Reputatie 8
Badge +16
@Rita16,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen. 🙂
Hoi,

Al een paar weken doen de knoppen doorspoelen, terugspoelen, pauze/play en stopknoppen het niet meer op de afstandsbediening. Vorige
week deed alleen de pauze/playknop het niet, maar deze week zijn er andere knoppen bijgekomen. Is er nog iets wat ik zelf kan doen om de knoppen werkend te krijgen?

Ik heb de batterijen al vervangen, maar dit heeft niets geholpen.

Ik hoor het graag :)

Groetjes,
Lotte
Mijn afstandsbediening werkt ook niet meer deed het altijd prima maar ineens niet meer. de aan/uit knop voor de tv werkt niet meer. Ook niet nadat de batterijen zijn vervangen voor nieuwe.
Verder werken alle knoppen.
Kan ie gerepareerd worden door jullie en hoe gaat dat in zijn werk?
Reputatie 8
Badge +16
@lotte_02971,

Misschien heeft dat te maken met live pauzeren. Heb je ook opnemen in je pakket? Zo ja, kun je controleren of de knoppen het wel doen bij opnames? In afwachting van jouw reactie.

@denhouting,

Wellicht dient de afstandsbediening opnieuw ingesteld te worden. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je de afstandsbediening opnieuw instelt. Laat je even weten als het is gelukt?
@lotte_02971,

Misschien heeft dat te maken met live pauzeren. Heb je ook opnemen in je pakket? Zo ja, kun je controleren of de knoppen het wel doen bij opnames? In afwachting van jouw reactie.

@denhouting,

Wellicht dient de afstandsbediening opnieuw ingesteld te worden. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je de afstandsbediening opnieuw instelt. Laat je even weten als het is gelukt?

Hoi Stephen,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb ook opnemen in mijn pakket. Zo had ik laatst een film tot halverwege gezien en daarna laten opnemen. Toen ik verder wilde kijken, kon ik geen reclames niet doorspoelen en opnieuw op pauze zetten. Of het knopje doorspoelen deed het opeens wel, maar kon ik alleen stoppen door op het uit-knopje te toetsen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Lotte
Reputatie 8
Badge +16
@lotte_02791,

Bedankt voor je reactie. Waarschijnlijk is de afstandsbediening daadwerkelijk defect. Graag ontvang ik je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan sturen.
Hallo!

De afstandsbediening van onze TV is ook defect; het zwarte plaatje aan de bovenkant is eraf en de toetsen van de afstandsbediening reageren pas na een paar keer drukken of amper...

Zou ik misschien een nieuwe kunnen krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
@rzliu888,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.
Badge +7
@rzliu888,

Ik heb je berichtje ontvangen, dank je daar voor! Een andere afstandsbediening zal voor je ingepakt gaan worden. Je kunt deze week dus een pakketje verwachten! ;)

Laat je het me nog weten als je 'm binnen hebt?
Hallo! Ik heb de afstandsbediening ontvangen. Heel erg bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo! Ik heb de afstandsbediening ontvangen. Heel erg bedankt!

Graag gedaan. 😃
Helaas is ook mijn witte afstandbediening ineens defect. Niets werkt meer, ook het 5 seconden indrukken van de menuknop geeft geen reactie. Soms gaat het lampje heel zacht even knipperen....(uiteraard is het stappenplan doorlopen en batterijen vervangen) Hoe nu verder? Alvast veel dank!
Hallo,

Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen,de mijne doet helaas niets meer nadat mijn dochtertje hem heeft laten zwemmen.
Alvast heel erg bedankt.
Beste Telfort,

Mijn afstandbediening is fysiek beschadigd (onderandere het klepje functioneert niet). Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?
Betreft een afstandbediening bij een zwarte amino Telfort ontvanger.

Met vriendelijke groet,

Ruben Boschker
Reputatie 8
Badge +16
@Pjay, @shanti, @bo614475,

Graag ontvang ik jullie naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik jullie dan een nieuwe afstandsbediening.

Reageer