Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1526 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Chantal Holleman,

Wat vervelend dat je afstandsbediening niet meer werkt. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen.
Helaas is onze afstandsbediening ook overleden. Knopjes aan de linkerkant doen het niet. Enkel rechts.. alles al geprobeerd maar geen succes. Help!
Hoi Telfort! Ik weet niet precies waarom, maar deze ochtend is onze afstandsbediening ermee gestopt. Nieuwe batterijen heb ik al geprobeerd, maar dat helpt niet veel. Kan ik via deze weg een nieuwe ontvangen?
Reputatie 8
Badge +2
@Ierssel13, @Veradiepeveen,

Vervelend zeg! Ik stuur jullie direct een nieuw exemplaar toe. Jullie mogen 'm binnen enkele dagen thuis verwachten.

Sturen jullie een berichtje als hij binnen is? Dank jullie vriendelijk!
Super, dankjewel!
Goeiedag!

Mijn afstandsbediening doet haast niks meer. Sommige knoppen werken af en toe nog, de andere doen helemaal niks meer. Een paar cijferknoppen doen nog wel eens wat, maar dan ook bijv. 3 '4'-tjes achter elkaar terwijl ik maar 1 keer druk. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd, blijft hetzelfde werken.
Ik kan er nu eigenlijk helemaal geen TV mee kijken.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Badge +1
@VLG,

Dat is lastig ja! Helaas zijn andere batterijen ook niet de oplossing! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer, dan zorg ik ervoor dat een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt!
Ik heb 'm binnen, bedankt!!
Beste,

Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. We zouden graag een nieuw exemplaar toegestuurd willen krijgen.

Ik hoor graag van u.

Mvg Ronald
Reputatie 8
Badge +2
@Veradiepeveen,

Heel goed! Zappen maar! :)

@ronalddibbink,

Jammer dit. Ik stuur je direct een nieuwe toe. Deze wordt deze week nog bij je bezorgd. Laat je het weten als hij binnen is?

Bedankt!
Mijn zwarte afstandsbediening vreet batterijen. Wat nu?
Reputatie 8
Badge +2
@sam sanders,

Dat schiet niet echt op. Mogelijk is er iets niet in orde met het exemplaar. Ik zie dat je een privébericht hebt gestuurd, ik heb daar een reactie op gegeven, wil je daar eens naar kijken? Nadat ik je postcode en huisnummer heb ontvangen, kan ik je een nieuwe toesturen.

Lees je reactie graag.
Inmiddels 'overnight' uitstekend geholpen op het forum en door de helpdesk, er is al een nieuwe afstandbediening onderweg!

Bedankt!

Groet,

Sam
Reputatie 8
Badge +2
@sam sanders,

Het is gelukt! :)

Prima hoor, graag gedaan. Fijn om te lezen dat het goed is opgepakt.
Hallo mijn afstandsbediening is kapot hoe zou ik een nieuwe kunnen krijgen ?
Reputatie 8
Badge +2
@anastasija123,

Jammer! Tuurlijk kan dat. Als je je naw-gegevens stuurt in een privévenster, zetten we het zo snel mogelijk in gang.

Dank je! 🙂
Badge
Hallo,

Mijn afstandbediening is kapot en doet helemaal niks meer. Ook niet als ik de batterijen vervang. Ik denk dat ik hem binnenkort maar een begrafenis ga geven.

MVG Ernst Wendrich
Reputatie 8
Badge +2
@PappieErnst,

Dát is niet de bedoeling. Aangezien je de batterijen ook al vervangen hebt, wil ik je een nieuwe toesturen. Hier ik heb je postcode en huisnummer voor nodig. Stuur je die naar mij in een privévenster? Na ontvangst pak ik het verder op en gaan we aan de koffie en cake! :(

Bedankt.
Badge
@Michael - Telfort

Ik heb een prive- berichtje gestuurd met al mijn gegevens. Ga ik vast de cake aansnijden.

MVG Ernst Wendrich
Reputatie 8
Badge +2
@PappieErnst,

Dank je wel, ik heb je een nieuw exemplaar toegestuurd. Hopende dat deze het niet zo snel begeeft. Dit neemt natuurlijk niet weg dat we de huidige afstandsbediening nooit zullen vergeten. Moge hij zijn verdiende rust vinden.

Uit het oog, nooit meer uit het hart...

PS.
Je mag hem overigens gewoon in de prullenbak deponeren hoor.. De afstandsbediening valt onder WEEE en mag dus niet bij het gewone huisvuil terechtkomen.
Ik heb de nieuwe afstandsbediening binnen.
Alles werkt nu weer naar behoren. :D

Heel erg bedankt voor de geweldige en supersnelle service!!

Groetjes,
Vincent
Hoi. Ik heb een kapotte afstandbediening. Stappenplan doorlopen maar nog geen succes. Graag zou ik dan ook snel een nieuwe ontvangen. Kan nu niet eens de motor gp kijken 😞
Heb net ontdekt dat hij het heel dichtbij soms wel ff doet dus vraag me af of het dan de animo zelf of de Ab is.
Mijn afstandsbediening (witte) is defect. Doet niks meer, ook niet na vervangen van batterijen. Ik ontvang graag zsm een nieuwe. Wanneer kan ik deze verwachten?
Badge +1
@VLG,

Helemaal goed! Bedankt voor de update! :)

@Telforttv,

Ik vermoed dat het aan de afstandsbediening ligt. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer, dan maken we voor jou een nieuwe afstandsbediening verzendklaar. ;)

@Stefan,

Bij jou is de afstandsbediening ook aan vervanging toe hoor ik al wel! Ook van jou ontvang ik graag een privébericht met hierin jouw NAW-gegevens! 🙂

Reageer