Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1526 reacties

Beste medewerker,

Onze afstandsbediening (witte) werkt niet meer na jaren trouwe dienst :)
Ik heb de batterijen vervangen, de instellingen opnieuw geprobeerd, volume, aan en uit.. maar helaas niets werkt.
Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen?

met vriendelijke groet,
Thijs
Reputatie 8
Badge +16
@thijsvdanker,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.
Badge +1
@deckass,

Vriendelijk bedankt voor je berichtje! Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg naar jou. Ik verwacht dat die binnen enkele werkdagen bij je thuis aangeboden wordt. Alvast veel plezier ermee! 🙂
Goedemorgen,

Onze afstandsbediening (zwarte) werkt nog steeds niet na het vervangen van de batterijen.
Ik moet bijvoorbeeld een knop 10'tallen seconden inhouden voordat er iets gebeurd.
Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen?

Vriendelijke groet,

Stephan
Badge +1
@Stephan,

Dat is balen, ik zal voor een nieuwe zorgen! Stuur je mij aljeblieft de postcode en huisnummer in een privébericht. Alvast bedankt! 🙂
Hallo mensen van Telfort,

De afstandsbediening van mijn vriendin doet het niet meer, ook niet na vervanging van de batterijen werkt het lampje op de afstandsbediening niet meer, en zappen is niet meer mogelijk. Zouden jullie ook haar een nieuwe afstandsbediening (wit) kunnen sturen?

Mijn dank is groot
Badge +1
@Grandmaster,

Dat is lastig zappen als de afstandsbediening het niet meer doet! :8 Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. Na ontvangst laat ik een nieuwe afstandsbediening voor je laten inpakken en versturen!
Dank Leon! PB verstuurd.
Onze zwarte afstandbediening doet het niet. Kan alleen nog tv uit en aan zetten en harder en zachter...
Badge +1
@Stephan en Grandmaster,

Bedankt voor jullie berichtje! Zoals beloofd is er een afstandsbediening onder weg naar jullie beide! :)

@ErikDalfsen,

Ik wil jou vragen om eerst de afstandsbediening te resetten. Dit doe je door de 'volume-' en 'OK'-knop tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat het rode lampje tweemaal knippert en vervolgens kies je voor '0000'. Test nu of de cijfer-toetsen het weer doen.
Werken de cijfer-toetsen weer, dan kun je opnieuw de tv-code instellen op de afstandsbediening.

Ik hoor graag ofdat het gelukt is! 🙂
Bedankt, het is gelukt... ☺️
Tijdens mijn verhuizing vorige week is 1 afstandsbediening spoorloosv verdwenen
Van de 2e afstandsbediening is al een tijdje het klepje af. Zou er een nieuwe geleverdk kunnen worde?
Badge +1
@ErikDalfsen,

Goed bezig, helemaal top! :)

@Claudia,

Begrijp ik het goed dat je in totaal twee nieuwe afstandsbedieningen wilt ontvangen? Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. Na ontvangst kijk ik wat er mogelijk is!
Pb is verstuurd. Bedankt voor je reactie.
Leon, dank! We hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Beste telfort,

helaas werkt mijn afstandsbediening niet meer, ik heb er 2 omdat ik twee ontvangers heb (slaapkamer, woonkamer)
de afstandsbediening van de slaapkamer werkt wel op de ontvanger in de woonkamer.

kan ik ergens een nieuwe bestellen ?

Vriendelijke groet,

Maurice Vogt
Reputatie 8
Badge +16
@Maurice-1984,

Heb je ook de batterijen vervangen? Lukt het om de afstandsbediening te ontkoppelen en opnieuw in te stellen? In afwachting van jouw reactie.
@stephen -Telfort

Ja dit heb ik geprobeerd, hij doet helemaal niks meer.

Vriendelijke groet
Reputatie 8
Badge +16
@Maurice-1984,

Bedankt voor jouw reactie. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe afstandsbediening kan toesturen.
Badge +1
@Grandmaster_E,

Top! 🙂 en bedankt voor de terugkoppeling!

@Claudia,

Ik zie dat je er al contact met Stephen over hebt gehad! Dat komt dus ook helemaal goed! 😉
Helaas, ook mijn afstandsbediening is aan pensioen toe. Nadat het geleidelijk bergafwaarts ging met het functioneren van de aan/uit knop voor de ontvanger is die knop er nu in het geheel mee gestopt. Ook lijken andere knoppen bovenaan de afstandsbediening het minder goed te doen dan toen de afstandsbediening nog jong was.

Uiteraard heb ik alles uit en aan zetten, stekkers eruit en erin, batterijen vervangen, streng toespreken en toverspreuken reeds geprobeerd, allen zonder succes.

Groet,
Karel
Badge +1
@Karel,

Haha, jouw afstandsbediening heeft z'n beste tijd dus gehad! :8 Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin jouw postcode en huisnummer dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgt! 😉
@Leon,

Bedankt voor de reactie, you've got mail! 😉

Is er iets mis met je afstandsbediening? Blijven de knoppen steken, is het klepje defect of heeft de kleine de afstandsbediening laten vallen? In dit topic lees je een stappenplan om het op te lossen.

Stap 1: Vervang de batterijen
Plaats twee nieuwe of opgeladen AAA batterijen in de afstandsbediening.

Stap 2: Laat een bericht achter
Werkt de afstandsbediening nog steeds niet nadat je de batterijen hebt vervangen? Laat in dit topic een bericht achter en beschrijf het defect aan de afstandsbediening. Wij houden dit topic bij en geven je tips of sturen je een nieuwe afstandsbediening. Voor het laatste vragen we je meestal om een privébericht te sturen met je naam, adres en woonplaats.

Stap 3: Stel je nieuwe afstandsbediening in
Zodra je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, kun je deze koppelen aan je televisietoestel zodat je maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken. Lees hier hoe je dit doet.

Stap 4: Bevestig de ontvangst en installatie
Plaats nog een bericht in dit topic, wanneer je weer een werkende afstandsbediening hebt. Dat vinden we fijn om te weten!

Stap 5: Zappen maar!
Veel plezier met je nieuwe afstandsbediening! :)

Hallo,
Mijn afstandsbediening werkte prima, tot vanavond. Het probleem? Hij reageert niet meer, het lampje blijft flikkeren, en onder in beeld zie ik alle zenders voorbijkomen. Ik heb de batterijen vervangen door nieuwe, en de video's bekeken m.b.t. problemen met de afstandsbediening. Ik heb geprobeerd de afstandsbediening opnieuw in te stellen, maar het lampje verandert niet in rood, dus opnieuw instellen is niet mogelijk. Eerlijk gezegd denk ik dat er iets stuk is. Erg vreemd, want hij is niet gevallen o.i.d.

Reageer