Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1526 reacties

Stephen, bedankt voor de nieuwe afstandsbediening. Even instellen en alles oke.
Beste medewerker,

Helaas is onze afstandsbediening er mee opgehouden. Batterijen vervangen werkt niet, afstandsbediening opnieuw instellen zorgde ervoor dat ie nog minder deed. Volume knopjes werken niet, aan/uit knop helaas ook niet meer, en bij het vooruit/achteruit spoelen doet het ook niet. Nadat we op de play-toets drukken, springt ie nog verder vooruit/achteruit.

Zou je een nieuwe (witte) afstandsbediening kunnen sturen?

Groet!
Reputatie 8
Badge +16
@JohnJ,

Graag gedaan!

@GeMa,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuw exemplaar.
Badge
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen, mijne is defect
Mvg michel
Reputatie 8
Badge +16
@Michel75,

Een nieuwe afstandsbediening wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen.
Badge
Super service Stephen.
Bedankt
Bij ons is van het batterijdekseltje het lipje afgebroken. Daarnaast doen de volumeknoppen het niet meer goed. Je moet hard drukken helemaal aan de bovenkant van het knopje wil je het geluid iets harder kunnen zetten. En als hij het doet, gaat hij een paar puntjes harder en dan doet hij het weer niet. Ligt niet aan de batterijen, want die zijn al een paar keer vervangen.

Groeten Manon
Reputatie 8
Badge +16
@Manon_19,

De afstandsbediening is keihard aan vervanging toe. Een nieuw exemplaar zul je na het weekend ontvangen.
Ook onze afstandsbediening is kapot, van de een op andere dag, geen rare dingen meegedaan of zo. Het is de witte afstandsbediening. Graag een nieuwe
Badge
Hallo,
ik heb een aantal weken geleden een nieuwe afstandsbediening ontvangen omdat mijn oude niet goed reageerde. Maar nu begint die nieuwe ook al te knoeien dat ie helemaal niks doet terwijl het lampje als ik een knop in druk wel brand. Batterijen kunnen het niet zijn en mijn tv ontvanger is ook pas vervangen. Dus kan het zo snel alweer de afstandsbediening zijn?

Mvg.
Reputatie 8
Badge +16
@bokdam,

Vreemd dat de afstandsbediening het niet meer doet. Heeft het verwisselen van de batterijen ook niet geholpen.

@Ppurple,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de relatief nieuwe afstandsbediening. Zou je deze opnieuw willen instellen? Wellicht dat dit helpt.
Goedendag,

Ik heb bij mijn moeder de batterijen vervangen en de stappen doorlopen om het te controleren. Het lampje brandt maar de afstandsbediening doet niets.

Met vriendelijke groet,

Joost Rietbergen
Reputatie 8
Badge +16
@Joost Rietbergen,

Zie privébericht.
hoi onze afstandbediening valt uit elkaar klepje sluit niet meer etc

mvg denise
Reputatie 8
Badge +16
@denisederuiter31,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe afstandsbediening.
Hoi, ook mijn afstandsbediening doet het niet meer goed. Sommige knopjes werken niet, klepje is kapot ect.
Mvg, Jessica
Reputatie 8
Badge +16
@jalvarez,

Een nieuwe afstandsbediening wordt klaargemaakt voor verzending en zal binnen enkele werkdagen arriveren. 🙂
Badge
Onze 2 afstandsbedieningen doen het niet meer ,1 tje al een poosje niet meer en de andere sinds vandaag ook niet meer ..wel alles al geprobeerd niks werkt...
Reputatie 8
Badge +2
@e s samson,

Dat is vervelend! Als je jouw naw-gegevens stuurt naar ons in een privévenster, dan wordt er gezorgd voor twee vervangende exemplaren.

Bedankt alvast voor de reactie!
Badge +1
@e s samson,

Dankjewel voor je berichtje! Helaas kan ik niet twee afstandsbedieningen tegelijk versturen, daarom is er nu alvast één onderweg naar jou en zul je de tweede een aantal dagen later ontvangen. 🙂
Badge
Dat vind ik geen probleem hoor,en dank jullie wel voor de snelle service
Beste Telfort,

Ook onze afstandsbediening werkt niet na het vervangen van nieuwe batterijen. Knopje gids, menu en tv werken bijna tot niet meer. Afstandsbediening heeft het altijd prima gedaan!
Reputatie 8
Badge +16
@sanne.pesant,

Vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuw exemplaar kan sturen.
De afstandsbediening deed al een tijdje niet heel fantastisch meer, waarschijnlijk doordat er ooit al eens een beetje vloeistof overheen is gemorst. Maar nadat laatst me lieve hond de afstandsbediening aanzag voor een knabbelspeeltje is het nu wel game over!
Badge +1
@deckass,

Dat is balen! Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin jouw postcode en huisnummer. Als jij tegen de hond zegt om het niet meer te doen, dan stuur ik jou een nieuwe afstandsbediening toe! 😉

Reageer