Sticky

[Tips van Telfort] Abonnementsnummer en pincode van iTV kwijt

  • 15 juli 2015
  • 65 reacties
  • 31978 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +2

Laatste update: 7 december 2016

 

 

96642861-718e-4c09-b6d7-0b099b050284.png

 

 

 

Abonnementsnummer kwijt


Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in je bankafschriften of in Mijn Telfort. Hulp bij inloggen Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'Instellingen'.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.
Vind je toch niet je abonnementsnummer? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan om het nummer terug te vinden en wat er mis gaat.

 

 

 

116594ad-d582-4c3f-a1b9-0b80bfa93d6c.png

 

 

 

Pincode kwijt


Als je je pincode kwijt bent, kun je via Mijn Telfort gemakkelijk je pincode wijzigen. Je pincode wijzigen gaat als volgt:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Ga naar ‘Instellingen’.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Klik onderaan de pagina op de knop 'Pincode herstellen'.

Lukt het niet om je pincode te resetten of te gebruiken na de reset? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan en wat er misgaat.

 


65 reacties

Badge +13
Het blijft behelpen, twee apps voor interactieve tv :)

Maar we doen ons best om zo duidelijk mogelijk te maken dat je met een zwarte afstandsbediening een andere kant op moet zoeken. Onder andere in dit topic, maar je vindt in de app stores ook een waarschuwing:

Ik kan niet anders doen dan beamen dat het best goed staat aangegeven. Maar de praktijk leert dat er vaak niet goed wordt gekeken of gelezen. Hoe vaak mensen niet vragen naar bepaalde produkten in een bouwmarkt terwijl daar vrij grote borden hangen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi jesje77, welkom op het forum. Het verzoek om je pincode te wijzigen is blijven hangen in onze administratie. Dit komt door miscommunicatie met het TV platform, dit hebben collega's van mij al in de smiezen. Al is het een lastig vraagstuk om dit op te lossen. Dit is gemeld bij onze techneuten, zij zullen dit verder oppakken.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi @MeToo2! Op dit moment gaat ons team door de wasstraat en kunnen we helaas minder snel reageren. Werkt het wel in een andere browser? Heb je eerder je pincode gewijzigd? Als dat niet zo is, dan kun je de pincode gebruiken die ik in een privébericht heb gedeeld.

Hoor het graag van je!
Hi, ik kan niet meer inloggen op mijntelfort. Ben mijn pincode kwijt voor het kinderslot, nu kan ik niet kijken wat ik leuk vind 😞. Hoe kan ik toch ervoor zorgen dat ik erachter kom? Daarna zal ik het gelijk afmelden dat stomme kinderslot !

Groet,
Patricia
Er zit ineens een kinderslot op. Ik heb de pincode geprobeerd die in de brief staat. Deze werkt echter niet. Ingelogd op mijntelfort en daar geprobeerd de pincode te wijzigen/herstellen, maar dan geeft de site aan dat er iets mis is gegaan. Hoe kan de pincode hersteld worden?

ps. ik heb een witte afstandsbediening.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bert, ik begrijp dat je al even loop te stoeien met het krijgen van de juiste pincode. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan reset ik je pincode en geef ik hem in een reactie door aan je.

@JCMvanAerle, fijn dat het weer werkt! 😳
Ook ik heb het meerdere keren geprobeerd en ben nu weer 24 uur geblokkeerd. Erg vervelend dat die hersteloptie van de pincode niet goed werkt.
Reputatie 1
Badge
Goedenmiddag,

Ik heb net een nieuwe decoder ontvangen maar hij vraagt om het abonnement nummer, deze heb ik opgezocht op de site via het stappen plan. jullie geven aan dat het met 2000000 moet beginnen maar dat doet mijn abbo nummer niet. als ik 2000000 er voor zet heb ik vakjes tekort.

kan dit opgelost worden, alvast bedankt
Mischa
Reputatie 8
Badge +16
Goedenmiddag,

Ik heb net een nieuwe decoder ontvangen maar hij vraagt om het abonnement nummer, deze heb ik opgezocht op de site via het stappen plan. jullie geven aan dat het met 2000000 moet beginnen maar dat doet mijn abbo nummer niet. als ik 2000000 er voor zet heb ik vakjes tekort.

kan dit opgelost worden, alvast bedankt
Mischa


Ga even op een Laptop/PC/Tablet naar http://telfort.itvonline.nl/ Als je daar al eerder gebruik van hebt gemaakt zal je het abonnementsnummer midden bovenaan je scherm zien. Dit nummer klopt wel in tegenstelling tot de informatie in je "Mijn Telfort"
Het werkt nu bedankt, ik weet al wat er verkeerd is gegaan. De app 'Telfort Glasvezel TV’ is niet te installeren op mijn mobiele telefoon, komt helemaal niet voor de Google Play als ik via mijn telefoon zoek.
Reputatie 8
Badge +11
Dat betekent vrijwel zeker dat je een te lage Androïd versie hebt die niet wordt ondersteund.
Alleen apps die worden ondersteund door je besturingssysteem worden bij de zoekresultaten van Google Play getoond als je zoekt vanaf het apparaat waarop de app moet komen.
Bij zoeken via de PC zal hij wel getoond worden, maar kan hij evengoed niet op je telefoon worden geïnstalleerd.
Reputatie 1
Badge
Goedenmiddag,

Ik heb net een nieuwe decoder ontvangen maar hij vraagt om het abonnement nummer, deze heb ik opgezocht op de site via het stappen plan. jullie geven aan dat het met 2000000 moet beginnen maar dat doet mijn abbo nummer niet. als ik 2000000 er voor zet heb ik vakjes tekort.

kan dit opgelost worden, alvast bedankt
Mischa


Ga even op een Laptop/PC/Tablet naar http://telfort.itvonline.nl/ Als je daar al eerder gebruik van hebt gemaakt zal je het abonnementsnummer midden bovenaan je scherm zien. Dit nummer klopt wel in tegenstelling tot de informatie in je "Mijn Telfort"



Top, het heeft gewerkt. bedankt voor je feedback..
Reputatie 8
Badge +2
Hi cfconsultancy, dank voor je bericht. Je kunt de pincode achterhalen in Mijn Telfort, zoals in het eerste bericht staat vermeld. Heb je daar al eens gekeken? :)

@Woutwe,

Da's gek inderdaad. Graag check ik de pincode voor je als je je postcode, huisnummer en IBAN naar mij stuurt in een privébericht.
Hoi,

Ik heb ook het probleem dat het abonnementsnummer niet overeenkomt met wat er op mijn telfort staat.
Ik weet wel dat er voorheen wel een mummer stond met 2000000........
Hoe moet ik nu mijn digitale tv ontvanger installeren?

Groeten,

Jaap
Badge
Hey Jaap.

Het makkelijkste is gewoon bellen. Heb de juiste nummer meteen ontvangen.
Pfff meerdere malen pincode proberen te wijzigen omdat ie de nieuwe steeds niet pakt. Ondertussen ben ik nu weer 24 uur geblokkeerd. ... wat nu te doen?

Groet
Dirk
Ik heb een nieuwere tv-ontvanger gekregen, zit er kinderslot op..
Kan Smeris niet kijken !
Pincode? Nooit gehad.
Ingelogd bij Mijn Telfort, nieuw pincode, werkt niet
Help. Ik wil graag dat slot eraf!
Ik heb een nieuwere tv-ontvanger gekregen, zit er kinderslot op..
Kan Smeris niet kijken !
Pincode? Nooit gehad.
Ingelogd bij Mijn Telfort, nieuw pincode, werkt niet
Help. Ik wil graag dat slot eraf!


Je kent deze service pagina?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/abonnementsnummer-en-pincode-opzoeken.htm
Badge +13
Hoi Jurgen,

Het abonnementsnummer staat daar inderdaad niet bij.

De instructie om je abonnementsnummer is zojuist toegevoegd in de eerste post in dit topic. Ik hoor heel graag van je of het je naar aanleiding van deze instructie wel lukt om het nummer terug te vinden!


1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik in het hoofdmenu aan de linkerkant op 'Instellingen'.
3. Klik op de tab 'Televisie'.
4. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.
Mijn code kan niet gereset worden! Er is een fout opgetreden geeft ie aan, met rood kruis.
How to fix this??
Ja die ken ik maar deze pagina werkt niet goed bij mij. De links doen het niet en het logo is vierkant?
Maar inmiddels heb ik het opgelost via Mijn Telfort. Pincode vernieuwen duurde langer dan verwacht..
Mijn code kan niet gereset worden! Er is een fout opgetreden geeft ie aan, met rood kruis.
How to fix this??


Er staat dat ik dan hier een bericht achter moet laten.. ??

Graag actie aub, bedankt..
Reputatie 5
Badge +1
Hi Sydky, dankjewel voor je berichtje! Ik heb beide tv-ontvangers bij mij in het systeem ontkoppeld. Dat wil zeggen dat je het accountnummer en pincode opnieuw moet kunnen invullen wanneer je de tv-ontvanger nog eens omwisselt. Ik wil je vragen om de nieuwste tv-ontvanger daarom nu weer aan te sluiten. Ik hoor graag of het nu wel gelukt is! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi, J.louwe,welkom op het forum. Het is lastig als je niet meer kan inloggen. Je kan via wachtwoord vergeten je wachtwoord voor je Mijn Telfort thuis opvragen. Vul hiervoor je gebruikersnaam van Mijn Telfort in. Heb je al deze gegevens niet meer voor handen? Stuur mij dan een bericht met jepostcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan help ik je verder.

Reageer