Sticky

[Tips van Telfort] Abonnementsnummer en pincode van iTV kwijt

  • 15 juli 2015
  • 65 reacties
  • 31978 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +2

Laatste update: 7 december 2016

 

 

96642861-718e-4c09-b6d7-0b099b050284.png

 

 

 

Abonnementsnummer kwijt


Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in je bankafschriften of in Mijn Telfort. Hulp bij inloggen Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'Instellingen'.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.
Vind je toch niet je abonnementsnummer? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan om het nummer terug te vinden en wat er mis gaat.

 

 

 

116594ad-d582-4c3f-a1b9-0b80bfa93d6c.png

 

 

 

Pincode kwijt


Als je je pincode kwijt bent, kun je via Mijn Telfort gemakkelijk je pincode wijzigen. Je pincode wijzigen gaat als volgt:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Ga naar ‘Instellingen’.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Klik onderaan de pagina op de knop 'Pincode herstellen'.

Lukt het niet om je pincode te resetten of te gebruiken na de reset? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan en wat er misgaat.

 


65 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi @MeToo2! Op dit moment gaat ons team door de wasstraat en kunnen we helaas minder snel reageren. Werkt het wel in een andere browser? Heb je eerder je pincode gewijzigd? Als dat niet zo is, dan kun je de pincode gebruiken die ik in een privébericht heb gedeeld.

Hoor het graag van je!
Mijn code kan niet gereset worden! Er is een fout opgetreden geeft ie aan, met rood kruis.
How to fix this??


Er staat dat ik dan hier een bericht achter moet laten.. ??

Graag actie aub, bedankt..
Mijn code kan niet gereset worden! Er is een fout opgetreden geeft ie aan, met rood kruis.
How to fix this??
Reputatie 7
Badge +7
Hoi kranendo, kan je je postcode+huisnummer of klantnummer aan je profiel toevoegen? Dan kijk ik na wat er aan de hand is.
Helaas krijg ik ook mijn pincode niet gereset. Ik krijg wel een pincode als ik op herstel druk maar ook na vele minuten wordt deze niet geaccepteerd. Moet ik een PM sturen of kan ik nog iets zelf aanpassen?
Uit de startpost:
Lukt het niet om je pincode te resetten of te gebruiken na de reset? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan en wat er misgaat.

Webcare leest hier mee, en geven hier wel aan wat de volgende stap is.
Badge
Helaas krijg ik ook mijn pincode niet gereset. Ik krijg wel een pincode als ik op herstel druk maar ook na vele minuten wordt deze niet geaccepteerd. Moet ik een PM sturen of kan ik nog iets zelf aanpassen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi jesje77, welkom op het forum. Het verzoek om je pincode te wijzigen is blijven hangen in onze administratie. Dit komt door miscommunicatie met het TV platform, dit hebben collega's van mij al in de smiezen. Al is het een lastig vraagstuk om dit op te lossen. Dit is gemeld bij onze techneuten, zij zullen dit verder oppakken.
Reputatie 1
Kan je ook de vrije programma,s niet kijken?

Stuur Wieger een bericht.

Ik ben bang dat je een week zonder pincode gaat zitten.
Bij mij duurde het 5 werkdagen, maar kon alleen de programma,s met pincode niet bekijken.
Ik probeer via mijn telfort pincode te wijzigen maar ik krijg steeds een melding van er is iets fout gegaan nu zit alles achter kinderslot dus kan al mijn programma´s niet zien. help me aub
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bert, ik begrijp dat je al even loop te stoeien met het krijgen van de juiste pincode. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan reset ik je pincode en geef ik hem in een reactie door aan je.

@JCMvanAerle, fijn dat het weer werkt! 😳
Reputatie 1
Het lukt mij niet om mijn pincode te resetten in mijn Telfort!
Hij zegt steeds mislukt!

Ik kan nu al een week geen TV kijken op mijn Ipad omdat ik ooit 3x de verkeerde pincode heb gebruikt.

Graag hulp.
Ja die ken ik maar deze pagina werkt niet goed bij mij. De links doen het niet en het logo is vierkant?
Maar inmiddels heb ik het opgelost via Mijn Telfort. Pincode vernieuwen duurde langer dan verwacht..
Ik heb een nieuwere tv-ontvanger gekregen, zit er kinderslot op..
Kan Smeris niet kijken !
Pincode? Nooit gehad.
Ingelogd bij Mijn Telfort, nieuw pincode, werkt niet
Help. Ik wil graag dat slot eraf!


Je kent deze service pagina?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/abonnementsnummer-en-pincode-opzoeken.htm
Ik heb een nieuwere tv-ontvanger gekregen, zit er kinderslot op..
Kan Smeris niet kijken !
Pincode? Nooit gehad.
Ingelogd bij Mijn Telfort, nieuw pincode, werkt niet
Help. Ik wil graag dat slot eraf!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi, J.louwe,welkom op het forum. Het is lastig als je niet meer kan inloggen. Je kan via wachtwoord vergeten je wachtwoord voor je Mijn Telfort thuis opvragen. Vul hiervoor je gebruikersnaam van Mijn Telfort in. Heb je al deze gegevens niet meer voor handen? Stuur mij dan een bericht met jepostcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan help ik je verder.
Ik kan niet meer inloggen en ook niet samen voegen ben al weken bezig ik wil graag Hulp alles gaat Door elkaar en de code klopt ook steeds niet
Reputatie 8
Badge +11
Dat betekent vrijwel zeker dat je een te lage Androïd versie hebt die niet wordt ondersteund.
Alleen apps die worden ondersteund door je besturingssysteem worden bij de zoekresultaten van Google Play getoond als je zoekt vanaf het apparaat waarop de app moet komen.
Bij zoeken via de PC zal hij wel getoond worden, maar kan hij evengoed niet op je telefoon worden geïnstalleerd.
Het werkt nu bedankt, ik weet al wat er verkeerd is gegaan. De app 'Telfort Glasvezel TV’ is niet te installeren op mijn mobiele telefoon, komt helemaal niet voor de Google Play als ik via mijn telefoon zoek.
Ik kan niet anders doen dan beamen dat het best goed staat aangegeven. Maar de praktijk leert dat er vaak niet goed wordt gekeken of gelezen. Hoe vaak mensen niet vragen naar bepaalde produkten in een bouwmarkt terwijl daar vrij grote borden hangen.
Badge +13
Het blijft behelpen, twee apps voor interactieve tv :)

Maar we doen ons best om zo duidelijk mogelijk te maken dat je met een zwarte afstandsbediening een andere kant op moet zoeken. Onder andere in dit topic, maar je vindt in de app stores ook een waarschuwing:

Op zich kan ik me de vergissing wel voorstellen omdat ook bij de zwarte afstandbediening er sprake is van interactieve televisie. Dus kiest iemand vermoedelijk automatisch voor de tweede op het plaatje En tenzij ik me vergis is de blauwe app ook voor glasvezel klanten met de witte afstandsbediening. Dat de vergissing niet andersom gemaakt wordt verbaasd me best wel.

Badge +13
@w.splinter De juiste app bij de zwarte afstandsbediening wordt ook aangegeven in de startpost:

Heb je een glasvezelabonnement met een zwarte afstandsbediening? Dan heb je geen abonnementsnummer.
Wil je Online TV kijken? Download dan de app ‘Telfort Glasvezel TV’ (iOS, Android). Het is niet mogelijk om op een andere manier online tv te kijken, tenzij je overgaat naar een nieuw glasvezelpakket. Lees meer.

Heb je een tip om dit nog duidelijker te maken?
Reputatie 8
Badge +16
Dan vat ik het al. Je hebt de verkeerde app gedownload. Via onderstaand topic kan je de juiste link downloaden. Laat je even weten als het is gelukt.

[Uitleg] Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement
Ja klopt, interactieve tv online of via de app
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wouter, kun je dan aangeven waar je wilt inloggen? Interactieve TV online?

Reageer