Laatste update: 7 december 2016
Abonnementsnummer kwijt
Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in je bankafschriften of in Mijn Telfort. Hulp bij inloggen Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'Instellingen'.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.
Vind je toch niet je abonnementsnummer? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan om het nummer terug te vinden en wat er mis gaat.
Pincode kwijt
Als je je pincode kwijt bent, kun je via Mijn Telfort gemakkelijk je pincode wijzigen. Je pincode wijzigen gaat als volgt:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Ga naar ‘Instellingen’.
3. Klik op 'TV-pincodes'.
4. Klik onderaan de pagina op de knop 'Pincode herstellen'.
Lukt het niet om je pincode te resetten of te gebruiken na de reset? Plaats dan een bericht onderaan deze pagina met een precieze beschrijving van wat je hebt gedaan en wat er misgaat.