Tips van een nieuwe klant: irritatie over tv app

• 15 oktober 2016
  • 0 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1
Zoals waarschijnlijk velen heb ik de overstap gemaakt van Ziggo naar Telfort. Naast het financiele voordeel van ruim 25€ ervaar ik ook een aantal storende nadelen:

- Mijn internet kan nog niet geupgrade worden van 40 naar 80 Mb omdat er nog "een ander proces nog eerst verwerkt moet worden" (?!?)
- Alle apparaten die tv afspelen moeten aangesloten worden op het Arcadyan modem en werken niet in de router die ik kortgeleden heb aangeschaft juist om Wifi te verbeteren!
- Noodgedwongen moet ik dus 2 Wifi signalen in de lucht houden omdat met de ene (Arcadyan) alleen tv gestreamd kan worden en met mijn eigen router ik de meer op afstand liggende apparaten van internet kan voorzien)
- Een android tv box die ik had aangeschaft om op zolder af en toe tv te kunnen streamen werkt niet via LAN (ook niet via het Arcadyan modem). Helaas kan dat niet omdat het bereik van het Arcadyan modem niet zover reikt.

Natuurlijk is hier ook een simpele oplossing voor. Maak de app beschikbaar vanaf elk apparaat, net zoals KPN al doet via januari 2015! Dan kunnen de vaste apparaten alsnog via het Arcadyan modem aangestuurd worden en de rest via een draadloze router naar keuze. (Arcadyan of eigen) Veel meer van deze tijd, het onuitlegbare verschil tussen Telfort en KPN (die gebruik maken van dezelfde apparatuur verdwijnt)) en ik weet zeker dat veel meer mensen de overstap zullen maken naar Telfort!

Tot zover de (gratis) tips!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer