beantwoord

Tijdelijk tv-kijken op een ander adres

• 19 juli 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om tijdelijk je T.V. abb om te zetten naar een ander adres zodat je daar kunt kijken. 

Dit i.v.m. tijdelijke verhuizing naar familie i.v.m. verbouwing. Op het ander adres is een andere provider maar geen t.v. aansluiting. Kun je mogelijk tijdelijk het IP adres wijzigen? 

Op dit moment geeft het kastje F143 aan, hij geeft dit aan na het zoeken van het IP adres.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 25 juli 2020, 14:01

Dag @Kelly.berge-devies. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Galdor68 je vraag al heeft beantwoord. Het is inderdaad niet mogelijk om je iTV abonnement tijdelijk op een ander adres te registreren. iTV is namelijk actief via je internetverbinding door je tv-ontvanger aan te sluiten op je Experia Box. De makkelijkste oplossing is inderdaad om tv te kijken via de iTV app en programma's bijvoorbeeld te casten naar je TV via een Chromecast.

Bekijk reactie

5 reacties

Dat gaat niet lukken, om welke provider gaat het op het andere adres?

Wat wel kan is de itv app gebruiken en op deze manier via een chromecast streamen.

Wat mogelijk wel kan werken is je abonnement volledig mee verhuizen, dat werkt enkel als op het tijdelijke adres een kabelinternet abonnement wordt afgenomen. Dat heeft bijna alleen zin als de verbouwing meerdere maanden gaat duren.

Hoi,

Bedankt voor je antwoord. De andere provider is Ziggo.

Ik denk dat we het telfort kastje maar thuis neer zetten zodat wel wat programma's worden opgenomen. 🤷‍♀️

Groetjes Kelly 

De programma's worden ook zonder dat kastje opgenomen.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Kelly.berge-devies. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Galdor68 je vraag al heeft beantwoord. Het is inderdaad niet mogelijk om je iTV abonnement tijdelijk op een ander adres te registreren. iTV is namelijk actief via je internetverbinding door je tv-ontvanger aan te sluiten op je Experia Box. De makkelijkste oplossing is inderdaad om tv te kijken via de iTV app en programma's bijvoorbeeld te casten naar je TV via een Chromecast.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Kelly.berge-devies. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je zo voldoende weet. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer