beantwoord

Terugkijken werkt niet op mijn tablet

• 11 januari 2019
  • 9 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb problemen met de itv app, ik kan namelijk geen programma's terugkijken; het lijkt te laden, maar dan krijg ik zwart scherm.
Ik heb een samsung tab E (SM-T560) met android 4.4.4, de app zou dus gewoon moeten werken. Ik heb de app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Ook het aanpassen van de resolutie binnen de app heeft geen effect.
Mijn ideeën zijn inmiddels op en de klantenservice wist het ook niet, dus raadde me aan het hier te vragen.
Help!!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 januari 2019, 16:41

Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad met de Technische Dienst. Het probleem is nog in onderzoek. Het kan echter nog wel twee weken duren voor er duidelijkheid komt. Ik hoop dat het daarna snel is opgelost. Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Livvy Jane. Ik heb je probleem doorgezet naar de Technische Dienst. Hopelijk kunnen ze het probleem snel achterhalen en oplossen. Ik verwacht dat ze contact met je op gaan nemen. Mocht ik een terugkoppeling van ze krijgen, dan zal ik deze zeker met je delen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Livvy Jane, welkom bij ons het op het Forum. Nu lees ik dat je geen programma's kan terugkijken via de app. Dat is jammer. :(

Gaat het nu om alle programma's? Want de app is iets beperkter dan de ontvangers van de tv. Zie je wel programma's in de app met het terugkijklogo welke je op deze pagina kan vinden? Of zie je de helemaal niet? En lukt het bijvoorbeeld wel via de computer? Ik ben benieuwd.
Reputatie 1
Hoi,
Geen enkel programma kan ik terugkijken via de app, op mijn mobiel (Samsung A7) werkt het wel en op mijn laptop ook (itv online).
Het zou moeten werken, maar helaas dus niet.
Gaat het alleen om terugkijken of ook live kijken dan zou het nog heel goed in de hardware kunnen zitten.
Als ik Het goede model heb dan is 1,5 Mb werkgeheugen vermoedelijk aan de krappe kant voor deze app dat zal Bart aan de ontwikkelaars kunnen navragen.
Reputatie 1
De rest werkt wel gewoon, het terugkijken werkt tot het laden van het programma. Hij lijkt te laden, maar dan krijg ik zwart beeld.
Men eerste idee was ook de hardware, maar dat moet kunnen volgens de klantenservice.
Helder. Dit lijkt dan toch ergens bij het TV platform fout te gaan.
Reputatie 8
Badge +11
Het probleem is dus zwart beeld bij terugkijken. Ik wil dit graag melden bij de Technische Dienst. Alles lijkt al geprobeerd, alleen zonder succes. 😞 Zou je hiervoor jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Nu staat namelijk het abonnementsnummer er, daar kan ik niet op zoeken. Zou je een reactie willen achterlaten als je jouw profiel hebt bijgewerkt?
Reputatie 1
Ik heb mijn postcode en huisnummer bij de extra informatie gezet.
Reputatie 8
Badge +11
Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad met de Technische Dienst. Het probleem is nog in onderzoek. Het kan echter nog wel twee weken duren voor er duidelijkheid komt. Ik hoop dat het daarna snel is opgelost. Ik hoor het graag.

Reageer