Beste antwoord door Babylonia
Hier geen probleem.
Bij niet goed functineren, zowel software verwijderen als de firmware terug naar fabrieksherstel:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Beste antwoord door Babylonia
Hier geen probleem.
Bij niet goed functineren, zowel software verwijderen als de firmware terug naar fabrieksherstel:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Hier in Leiden het zelfde probleem. Kan niet verder als een paar uur terug op alle zenders. Bij opnieuw opstarten van de ontvanger wekt het weer even, alleen de volgende dag weer hetzelfde probleem.
Hier geen probleem.
Bij niet goed functineren, zowel software verwijderen als de firmware terug naar fabrieksherstel:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Dag
Hallo
Ik heb de ontvanger gereset. Helaas heb ik nog steeds het zelfde probleem. Direct na opstarten (stroom uit en weer aan) kan ik wel zoeken in de Tv-gids alleen als ik het na standby probeer krijg ik een leeg zoekresultaat. Vervolgens kan ik ook niet meer dan een paar uur terug in de tv-gids. Als ik daarna weer stroom uit en aan doe kan ik weer 1x de zoekfunctie gebruiken.
Je moet de ontvanger ook niet telkens van de stroom uitschakelen.
Elke keer als je opstart (stroom inschakelt), wordt software en menu’s opnieuw geladen.
Voordat alle functies en menu’s actief werken kost dat een aantal minuten extra tijd.
Uitschakelen met de afstandbediening, zodat de TV-ontvanger op standby blijft staan.
Dan heb je er geen last van, als je die erna weer inschakelt.
Mocht je er nog verder vragen over krijgen, dan horen wij dat graag.
FYI:
Probleem blijft weliswaar nog steeds bestaan. Oplossing die er nu is is een workaround. Als er snel wordt gewisseld naar de zoekfunctie woden er geen items gevonden en is daarna de terugkijk functie beperkt bruikbaar tot apparaat opnieuw is gestart.
Zou je nog een keer het modem opnieuw willen opstarten en daarna de tv-ontvanger een reset willen geven? Als dat het probleem niet oplost vermoed ik dat het probleem in de ontvanger zit en zal ik deze voor je vervangen.
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.