beantwoord

Terugkijken via Gids lukt niet

  • 28 april 2017
  • 3 reacties
  • 683 keer bekeken

Ik wil een programma van eental dagen terug bekijken maar na 20 seconden bevriest het beeld. Het gaat na een 10 seconden wel weer verder maar niet lang want dan bevriest het weer.

Ik heb mijn TV kastje al eens teruggezet naar fabrieks instellingen.

Is dit een probleem bij mij of is het een Telfort probleem
Ik heb 100mbit glasvezel en alle andere diensten geven geen probleem (bv Netflix)

Gerrit
icon

Beste antwoord door Gerrit-1507 2 mei 2017, 18:21

Op advies van het twitterteam kastje in de meterkast een minuut uitgezet en dat lijkt te helpen
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Gerrit-1507, welkom op het forum! Niet fijn om op deze manier via Programma Gemist televisie te kijken. Gebeurt dit alleen bij een specifiek programma? Zo ja, welke? Werkt het inmiddels wel weer goed? Ik ben benieuwd:$.
Op advies van het twitterteam kastje in de meterkast een minuut uitgezet en dat lijkt te helpen
Reputatie 4
Badge +6
Super Gerrit! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Reageer