Telfort, wat een ramp!!!

• 27 mei 2013
  • 4 reacties
  • 2149 keer bekeken

Sinds 2 weken maak ik nu gebruik van Telfort Glasvezel. Gelijk vanaf het begin waren er al problemen. Problemen met beloftes die door de verkoper zijn gedaan maar ook problemen met de verbinding/apparatuur. Wat wel snel werkte was de automatische incasso; het maandbedrag werd door Telfort wel heel snel geincasseerd.
Vanaf vorige week dinsdag, 21 mei 2013, zit ik al te wachten op een nieuw tv-verbindingssetje omdat de vorige niet werkte. Let wel: dit is nu al bijna een week geleden!!!
Vanmorgen wilde ik mijn analoge tv, welke ook aangesloten is door een monteur op mijn glasvezelkastje, aanzetten maar deze had constant storing of viel totaal weg. Kortom: dit gaat het zoveelste telefoontje worden richting Telfort, om moedeloos van te worden.
Met het afschrijven van de automatische incasso heb ik helemaal geen probleem, de voorwaarde moet echter wel zijn dat Telfort deugdelijke apparatuur en diensten levert voordat er ook maar 1 cent wordt afgeschreven!
Heb jarenlang UPC gehad, nauwelijks problemen gehad en ben nu voor de 'goedkopigheid' overgestapt naar Telfort. Helaas: goedkoop blijkt dus toch nog steeds duurkoop te zijn.
Telfort, in godsnaam, laten we afscheid nemen van elkaar zonder gezeur zodat ik over kan stappen naar een betrouwbare provider.

4 reacties

Badge +2
Sinds 2 weken maak ik nu gebruik van Telfort Glasvezel. Gelijk vanaf het begin waren er al problemen. Problemen met beloftes die door de verkoper zijn gedaan maar ook problemen met de verbinding/apparatuur. Wat wel snel werkte was de automatische incasso; het maandbedrag werd door Telfort wel heel snel geincasseerd.
Vanaf vorige week dinsdag, 21 mei 2013, zit ik al te wachten op een nieuw tv-verbindingssetje omdat de vorige niet werkte. Let wel: dit is nu al bijna een week geleden!!!
Vanmorgen wilde ik mijn analoge tv, welke ook aangesloten is door een monteur op mijn glasvezelkastje, aanzetten maar deze had constant storing of viel totaal weg. Kortom: dit gaat het zoveelste telefoontje worden richting Telfort, om moedeloos van te worden.
Met het afschrijven van de automatische incasso heb ik helemaal geen probleem, de voorwaarde moet echter wel zijn dat Telfort deugdelijke apparatuur en diensten levert voordat er ook maar 1 cent wordt afgeschreven!
Heb jarenlang UPC gehad, nauwelijks problemen gehad en ben nu voor de 'goedkopigheid' overgestapt naar Telfort. Helaas: goedkoop blijkt dus toch nog steeds duurkoop te zijn.
Telfort, in godsnaam, laten we afscheid nemen van elkaar zonder gezeur zodat ik over kan stappen naar een betrouwbare provider.

Rappe conclusies. Je bent jarenlang klant geweest bij UPC, zegt tussen neus en lippen door daar ook af en toe wat euvel te hebben gehad (nauwelijks problemen...), maar de start verloopt niet zoals gehoopt en meteen is Telfort 'onbetrouwbaar'?

Ik zou zeggen; contacteer de Telfort Glasvezel helpdesk nogmaals. Het komt op mij nml niet over als problemen die niet verholpen kunnen worden.

Succes!
Badge
@ Swift8255

Vervelend dat het zo moet starten!
Helaas zijn er levering problemen met de dvs (draadloos verbinding set), deze worden binnenkort verzonden. Graag ontvangen we via een privébericht je adres gegevens zodat we contact op kunnen nemen om te kijken of alle andere problemen zijn opgelost.

Groet Marion
Badge

..
Rappe conclusies. Je bent jarenlang klant geweest bij UPC, zegt tussen neus en lippen door daar ook af en toe wat euvel te hebben gehad (nauwelijks problemen...), maar de start verloopt niet zoals gehoopt en meteen is Telfort 'onbetrouwbaar'?
...

waar geeft Swift8255 aan dat die opmerking over "nauwelijks problemen" bij UPC betrekking hebben op de oplevering? Voor hetzelfde geld refereert hij naar het aantal storingen/uitval over de jaren die hij er klant was.

Een eerste indruk kun je maar 1x maken en diegene die Telfort bij Swift8255 (en bij mijzelf) maakt is geen beste.
Beste Matthijs1986, bewust heb ik even gewacht met het plaatsen van een reactie. Ik vind jouw quote 'Ik informeer en adviseer, wat je daarvan vindt is een tweede', namelijk een hele mooie. Meer zou het dan op zijn plaats zijn als je ook mijn informatie respecteert en niet direct op basis van 'aannames' je conclusies trekt.
Mijn eerste indruk van Telfort is idd belabberd en een bedrijf waarbij het 100% goed gaat is een utopie, dat weten we allemaal, vandaar mijn woordkeuze 'nauwelijks' in het geval van UPC.
Is iemand die je iets beloofd en niet waarmaakt dan niet 'onbetrouwbaar'? 
Het oplossende vermogen van Telfort is ook het probleem niet, maar het gaat om de manier waarop. Is het normaal dat een 'dame' van de Klantenservice de telefoon er opgooit? Volgens mij niet.
Belangrijker zou het zijn dat Telfort niet 'Probleemoplossend' zou moeten werken maar 'Probleemvoorkomend', oftewel; het aanbieden van goede diensten, apparatuur en medewerkers.
Niemand koopt een nieuwe auto waar de deuken al inzitten, ondanks dat dit ook opgelost kan worden, toch!?

Inmiddels ben ik door Telfort gebeld door iemand die wel op een normale wijze met klanten weet te communiceren en zijn excuus heeft aangeboden.
Helaas heeft de wet van Murphy bij mij toegeslagen en ontving ik gisteren wel het Amino kastje maar niet de bijbehorende draadloze tv-ontvanger welke ook vervangen moest worden.

Reageer