Telfort oplichting of maken ze gewoon veel fouten?

• 3 september 2013
  • 1 reactie
  • 1117 keer bekeken

Laatste reactie voordat ik juridische stappen onderneem naar Telfort!
Verkopen en leveren mij 2x digitenne en factureren daarna mooi voor interactieve tv. opbellen naar helpdesk is dood spoor, emailen krijg je een standaard afwijzing. Word dus niet eens naar de inhoud gekeken anders zag iedere gek wel dat dit zo niet kan. Hier achteraan bellen levert mij alleen maar kosten en frustratie op. Als ik dan toch kosten moet maken, dan maar via mijn advocaat en de rechter! #bennuklaarmetaardigdoen

Heb nu 4x gebeld met de 1e lijns helpdesk. Krijg alleen maar standaard antwoord, stuur een email. Ook dit gedaan en krijg je een mooi antwoord: we kunnen u dit niet factureren omdat interactieve tv bij u mogelijk is! Ja dat snap ik maar dat is mij niet verkocht en geleverd! ik heb 2x digitenne kastje en zou ervoor 4 euro per stuk betalen. Als je dan vraagt om een oplossing krijg je 0 op je request.

conclussie: ik heb 2x digitenne en Telfort wil dat ik wel voor interactieve tv betaal. Contact opnemen is schier onmogelijk en krijg alleen maar standaard antwoorden terug. Heb op deze manier geen andere keuze om dit te dagvaarden.... niet dat ik er veel tijd voor heb maar helaas... als Telfort niet wilt meewerken dan moet het maar.....

gr.
Voorn, Hilversum

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
@audiojoris,

Allereerst welkom op ons forum.

Ik wil je graag verder helpen hierbij, om dit te doen heb ik nog een aantal gegevens van je nodig. Maak in een privébericht je mobile nummer kenbaar, na ontvangst zorg ik ervoor dat er contact met je opgenomen wordt om tot een passende oplossing te komen.

Mijn excuus voor het ervaren ongemak en de frustratie.

Henk

Reageer