beantwoord

Telfort.itvonline geeft geen beekl meer

• 26 februari 2014
  • 3 reacties
  • 775 keer bekeken

Badge
Sinds een maand doet http://telfort.itvonline.nl vreemd, geeft mededeling dat ik ingelogd ben, laadt ned 1 en vervolgens geen beeld maar doet alsof het programma normaal afspeelt.
Daar ik niet tot die personen behoor die meteen de provider de schuld geeft eerst op diverse andere pc's uitgeprobeerd maar op alle micorsoft machines hetzelfde, geen beeld.
Op Android toestellen normaal beeld, heeft dit te maken met een probleem bij Telfort of zit er iets niet goed met Silverlight?
icon

Beste antwoord door RNI2020a 27 februari 2014, 00:50

Probleem is vanzelf opgelost, zat niet in mijn pv.
Zoals ik al in mijn topic vermeldde is de telfort.itvonline.nl site op verschillende pc's uitgetest, allemaal black is beautifull beeld maar geen tv.
Nu ineens op de laptop van een vriendin van mij beeld, ik progeer het op mijn pc en ja hoor ook beeld.
Topic kan dus dicht.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Lijkt me een probleem met Silverlight, al dan niet in combinatie met Windows.

* Silverlight op de PC's geupdate..?
* Indien niet van toepassing, Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd..?
* Voor alle PC's: zijn de meeste recente versies van .NET Framework (tot aan 4.5) geïnstalleerd (via Windows update)..?
Reputatie 8
Badge +10
Werkt bovenstaande niet voer dan onderstaande uit.

1: Sluit alle Internet browsers af.
2: Verwijder het bestandje mspr.hds in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
3: Verwijder de map PlayReady van je PC.
4: Verwijder Silverlight.
5: Installeer Silverlight.
6: PlayReady wordt automatisch opnieuw aangemaakt.
7: Check of het bestandje mspr.hds is aangemaakt in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
8: Start je Internet browser en check of iTV Online weer goed werkt.
Badge
Probleem is vanzelf opgelost, zat niet in mijn pv.
Zoals ik al in mijn topic vermeldde is de telfort.itvonline.nl site op verschillende pc's uitgetest, allemaal black is beautifull beeld maar geen tv.
Nu ineens op de laptop van een vriendin van mij beeld, ik progeer het op mijn pc en ja hoor ook beeld.
Topic kan dus dicht.

Reageer