...en weer is het bingo in het buitenland
Het is gewoon om te janken zo slecht als het wederom weer gaat….wat dan?
Eerst een korte terugblik op de vorige ellende bende wat NOOIT is opgelost:
Afgelopen zomervakantie vanaf NL, door DE naar Zwitserland, overnacht zonder werkende iTV app, toen 1 week in Italiën, daar werkte het wel op mijn Android tablet, terug via Oostenrijk, een week lang geen tv via iTV zowel tablet, telefoon als laptop.
Thuis werkte alles weer normaal
Intussen zit ik nu in Duitsland, en doe eens een gok? Wederom niks werken, niet op Android, IOS of de Windows 10 laptop, de laptop gaat via de webbrowser, heb al gewisseld van browser, niks helpt.
En ja, ik heb vrij internet, en ja ik haal gewoon 20Mb/s up/down hier, en ja, net als de vorige keren, kan ik met de inlog gegevens van mijn ouders WEL tv kijken via Ziggo GO via de webbrowser.
Ohja, heb zelfs al de kwaliteit zo laag mogelijk gezet, blijft zeggen dat er een fout is tijdens hat afspelen, maar aan afspelen is hij nog geen 1x aan toe gekomen.
Telfort...wel reclame maken dat je overal in de EU online tv kan kijken, maar ik heb er in al die tijd nog geen 1x gebruik van kunnen maken, wat doen jullie fout??
Als extra info ivm geo-gegevens:
- My Public IPv4 is: 46.189.28.xx
-
My Public IPv6 is: Not Detected
- ISP: m3connect GmbH
Beste antwoord door Bart - Telfort
Het is heel apart. Ik durf zo ook niet te zeggen waar het aan ligt. Wellicht toch aan de WiFi op de locatie, net alsof die iets blokkeert. Nu werkt het dus weer.
Mocht je weer in het buitenland komen en je krijgt hetzelfde probleem weer, dan hoor ik graag van je. Dan ga ik eens kijken wie ik hiervoor nog kan inschakelen om het probleem te achterhalen. We hebben al zoveel getest namelijk.