beantwoord

Telfort iTV op Samsung Tab 10.1

• 11 december 2019
  • 14 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds kort heb ik de Samsung Tab 10.1 en hier ook de Telfort iTV app op geïnstalleerd. Het gekke is nu dat ik alleen NPO 1, 2 en 3 live kan kijken via de app en dat ik bij alle andere zenders een foutmelding krijg en dat ik de pagina moet verversen, maar dit verandert niks. Ik kijk via de tv en heb de iTV app op mijn telefoon waar die wel alle mogelijke zenders gewoon live afspeelt. Ik heb de app van mijn telefoon afgehaald om te kijken  of dit verschil uitmaakte, maar nog steeds dezelfde foutmelding. 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe dit op te lossen zou zijn?

Bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door TristanSint 19 december 2019, 19:53

@Bart - Telfort zojuist nogmaals geprobeerd zonder iets veranderd te hebben en nu doet alles het opeens... bedankt lig!

Bekijk reactie

14 reacties

Gaat het om de SM T 590 het meest recente model? 

Ik heb geen problemen je hebt neem ik aan wel alles up to date zoals de chrome browser dat is voor de itv app vaak van belang.

Kan je wel uitzendingen terugkijken?

De app van je telefoon verwijderen zou niks uit moeten maken, eventueel de itv app op je tablet herinstalleren kan wel helpen.

Als je in de itv app via Profiel bij Hulp en Ondersteuning kijkt staat daar versie 6.5.3.1?

Reputatie 8
Badge +18

Heb je wel het juiste abonneenummer ingevuld

Reputatie 1

Gaat om de Tab 10.1 2019 versie.

Net even gecheckt, maar krijg inderdaad ook die foutmelding bij het terugkijken. Alleen NPO 1,2 en 3 werkt dus met live kijken, verder niks. Heb de app al een paar keer eraf gehaald en opnieuw gedownload, maar verandert niks. Heb niet specifiek Chrome geüpdatet, maar alles vorige week geïnstalleerd, dus kan me ook niet voorstellen dat daar iets mis zit.. Versie van iTV is inderdaad 6.5.3.1.

Dat is inderdaad dat genoemde model ik heb exact dezelfde. (Android 9)

Er lopen hier en bij KPN meerdere soortgelijke problemen soms overlappend soms afwijkend opnames terugkijken lukt dan vaak wel. Punt is het lijkt hoofdzakelijk op het achterliggende tv platform fout te gaan.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @TristanSint, je krijgt een foutmelding bij het kijken van de zenders via de ITV online app. Welke foutmelding krijg je exact? Heb je daar een screenshot van? Je hebt de app al verwijderd, heb je ook uitgelogd en opnieuw ingelogd? Kun je met die gegevens wel via de browser ITV Online kijken op jouw tablet? En op een computer?

Reputatie 8
Badge +11

Is de oplossing inmiddels gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 

Reputatie 1

@Bart - Telfort dank voor je antwoord, helaas nog niet aan toegekomen. Ga het vanavond checken of de ik wel via de browser ITV Online kan kijken. Heb namelijk wel al meerdere keren in- en uitgelogd.

Reputatie 1

@Bart - Telfort zojuist nogmaals geprobeerd zonder iets veranderd te hebben en nu doet alles het opeens... bedankt lig!

Reputatie 8
Badge +11

Dat is helemaal fijn. Dat is de gewenste situatie. :) 

Mocht er nog iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend gewenst. 

Bij mij werkt de iTV helemaal niet meer, kan hem niet eens meer downloaden, krijg steeds een foutmelding. Heb een Samsung tablet

sm-T520

Bij mij werkt de iTV helemaal niet meer, kan hem niet eens meer downloaden, krijg steeds een foutmelding. Heb een Samsung tablet

sm-T520

Als je geen Android 5 op die tablet hebt zal dat niet meer lukken. 

Heb een Samsung SM-T520  met Android 4.4.2

Dus gaat dan niet meer werken of kan ik dat veranderen 

Dit toestel zal vanuit Samsung geen update naar Android 5 krijgen wat nog het proberen waard is een een oudere versie van de app installeren dan zal je wel het automatisch updaten uit moeten zetten.

Via deze link

Op termijn zullen meerdere apps problemen geven aangaande technische belemneringen of veiligheid een potje maken om een 2019 model aan te schaffen is wellicht verstandig.

Reputatie 8
Badge +11

Wat Galdor68 aangeeft. Hopelijk kun je Android nog upgraden of een oudere versie installeren. 

Reageer