beantwoord

telfort.interactievetv.nl met regelmaat werkt niet

• 5 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo, telfort.interactievetv.nl werkt met regelmaat niet.

Vandaag wil ik tv kijken op de pc (telfort.interactievetv.nl) en krijg ik onder de film een melding : 'Het systeem is niet beschikbaar. Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.' Ik ben ingelogd, en er is eventjes geen storing op de lijn.

Vorige week had ik ook al steeds deze melding. TV kijken op de pc is hierom niet mogelijk.
Is dat normaal? Ik moet toch wel een filmpje af kunnen kijken?

Ik had het al in https://forum.telfort.nl/internet-267/mijn-internetsnelheid-is-te-laag-71576 gezet (storingen op de lijn, lage internetsnelheid), maar antwoord blijft uit. De film is inmiddels wel afgelopen, de storing is er nog steeds.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 oktober 2017, 10:23

Hoi Erik, in je andere topic had ik al een reactie gegeven. Om het overzicht te behouden gooi ik op dit topic een slotje. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je in dit topic terecht
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

9 uur geleden heeft Wieger in dat topic gemeld:
Hoi Erik, Guidion zal zeker contact met je opnemen. Dit zal op het bij ons bekende nummer zijn. Gezien het belang van een stabiele verbinding geef ik je ook het nummer van Guidion. Dan kan je de afspraak zelf ook inplannen. Je kan hen bereiken op 088 - 2000 137.

Dus om nu te zeggen dat een reactie uitblijft...
Heb je al gebeld?
Hallo Nelly, ik reageer even op dit topic/vraag; ik begrijp aan je antwoord dat ik lastig overkom...

Maar dit betreft telfort.interactievetv.nl, niet de storing op de lijn en de trage internetsnelheid...
Daar (telfort.interactievetv.nl) heb ik nog geen reactie op ontvangen.
Note: Guidion heeft vandaag nog geen contact met mij opgenomen; dat betreft het andere topic: https://forum.telfort.nl/internet-267/mijn-internetsnelheid-is-te-laag-71576
Nee hoor, niet lastig.
Maar ik vond het verwijt dat je geen antwoord krijgt in dat andere topic niet terecht.
Ik had het al in https://forum.telfort.nl/internet-267/mijn-internetsnelheid-is-te-laag-71576 gezet (storingen op de lijn, lage internetsnelheid), maar antwoord blijft uit

En als je internet snelheid te laag is en hapert is er een gerede kans dat je tv online ook niet goed werkt.
Dat komt ook via je internet aansluiting binnen.

En je kan wachten tot Guidion belt, maar je kan hen ook zelf bellen.
Ik ga er vanuit dat je je probleem asap opgelost wil hebben.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi ErikM, in jouw topic heb ik nog gereageerd. Het is balen dat je de film niet af hebt kunnen kijken. Ik ben niet 24 uur per dag beschikbaar, dus soms komt een reactie vanuit mijn kant wat later. Ik ben het met nelly jacoba eens er een grote kans is dat de instabiliteit van je verbinding dit probleem in de hand helpt. Daarom wil ik je vragen de afspraak met Guidion af te wachten. Als je verbinding weer stabiel is, dan ben ik benieuwd naar je verbindingen. Dan verwacht ik namelijk dat de foutmelding zich niet meer voor zal doen.

@nelly jacoba, bedankt voor het meedenken!
Hallo, sinds 24 september 2017 heb ik internet via Telfort. In het begin was de lijn onstabiel en langzaam. Op 17 oktober is er een monteur geweest. Een kabeltje in de centrale lag tegen 'mijn aansluiting' aan en de monteur heeft ook een andere kabel genomen voor mijn aansluiting. Het zou een week duren voordat ik de juiste snelheid van 87mbit zou ontvangen, vertelde de monteur toen er geen verbeteringen waren en hij toch weg ging. Na de reparatie was de snelheid rond de 60mbit.

Nu, 28 oktober 2017 is de snelheid nog niets beter, de snelheid is vaker 51mbit dan 61mbit. Dit terwijl mij 87mbit is belooft. Hier betaal ik ook voor.
telfort.interactievetv.nl kijken is een ramp. Vaak is de service offline waardoor ik geen fatsoenlijk tv kan kijken via de pc.

Al met al, na ruim een maand Telfort ben ik niets opgeschoten, de problemen blijven en de snelheid is te traag. Ik zou graag een daadwerkelijke oplossing (vanuit Telfort) ontvangen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Erik, in je andere topic had ik al een reactie gegeven. Om het overzicht te behouden gooi ik op dit topic een slotje. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je in dit topic terecht