vraag

Telfort Factuur interactieve TV

  • 25 november 2014
  • 2 reacties
  • 411 keer bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Zojuist ben ik gebeld door een van uw collega's over een aanbieding.
De collega die ik gesproken heb heeft mij verteld dat ik hier terecht kon met mijn klacht.

Een aantal maanden geleden werd er van mijn rekening ZONDER overleg €154.96 afgeschreven.
Hier heb ik natuurlijk om gebeld om te vragen waar deze factuur op gebaseerd is.
Er werd mij verteld dat ze " vergeten " waren 8 maanden lang de rekening te incasseren van de interactieve TV.
Ik heb toen mevrouw ook medegedeeld dat dit eigenlijk niet mijn probleem was maar het probleem van Telfort.
Zoals gevraagd heb ik deze factuur netjes betaald.

Nu heb ik via jullie website een klachten formulier ingevuld + / - 2 maanden geleden en daar nog steeds geen reactie opgekregen.

Graag wil ik weten waarom de klant de dupe is van jullie achterstallige administratie?
Via deze weg hoop ik toch iets sneller een reactie te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Joshua Welbie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Nu wacht ik dus alweer 13 dagen zonder reactie?

Is er nou niemand die mij hierover meer uitleg kan geven?
Reputatie 8
Badge +2
@Joshua Welbie,

Welkom op het forum.

Ik zie dat je reeds een ander topic hebt aangemaakt. Ik zal jou daar van antwoord voorzien.

Hier gaat een slotje op.

Michael