beantwoord

Televisie Pincode Issues

• 7 november 2019
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zit al een week zonder televisie maar gisteren was ik blij om een vervangende ontvangen per post te krijgen.
Alles ging goed totdat ik mijn abonnementsnummer en pincode moest toetsen om de ontvanger te activeren. Ik was mijn pincode vergeten dus ging ik naar Mijn Telfort om de pincode herstellen functie te gebruiken. Ik kreeg een foutmelding en dan probeerde ik het weer maar steeds een foutmelding.
Ik belde de helpdesk en mijn oude pincode werd verteld maar die werkte niet. Weer gebeld, weer een pincode maar geen activatie. Dan de helpdesk zelf zei geen nieuwe code te kunnen genereren.
Later via Facebook hetzelfde gehoord, Telfort kan de pincode niet herstellen en ik moest vandaag weer gaan proberen. Vandaag heb ik twee keer geprobeerd in Mijn Telfort maar ik krijg dezelfde foutmelding.
Ik snap het niet, hoe kan een IT issue niet worden opgelost? Het is nog onduidelijk wanneer ik ooit weer televisie krijg.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2019, 10:35

Hoi @oranje68, ik lees problemen met het activeren van de nieuwe ontvanger. Dit met de pincode. Ik zie inderdaad dat je hier al contact over hebt gehad met Facebook. Door de foutmelding heb je vaker de pincode proberen te resetten. Echter zo vaak dat het systeem even vastgelopen is. Deze moet nu eerste alle openstaande resets verwerken. Ik wil je dus aanraden niet nog een poging te doen. Hoe lang het verwerken duurt durf ik niet te zeggen. Ik hoop dat het snel is afgerond. Als dat het geval ik of elke andere klantenservicemedewerker de pincode voor je achterhalen. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @oranje68, ik lees problemen met het activeren van de nieuwe ontvanger. Dit met de pincode. Ik zie inderdaad dat je hier al contact over hebt gehad met Facebook. Door de foutmelding heb je vaker de pincode proberen te resetten. Echter zo vaak dat het systeem even vastgelopen is. Deze moet nu eerste alle openstaande resets verwerken. Ik wil je dus aanraden niet nog een poging te doen. Hoe lang het verwerken duurt durf ik niet te zeggen. Ik hoop dat het snel is afgerond. Als dat het geval ik of elke andere klantenservicemedewerker de pincode voor je achterhalen. 

Reageer