Ik zit al een week zonder televisie maar gisteren was ik blij om een vervangende ontvangen per post te krijgen.
Alles ging goed totdat ik mijn abonnementsnummer en pincode moest toetsen om de ontvanger te activeren. Ik was mijn pincode vergeten dus ging ik naar Mijn Telfort om de pincode herstellen functie te gebruiken. Ik kreeg een foutmelding en dan probeerde ik het weer maar steeds een foutmelding.
Ik belde de helpdesk en mijn oude pincode werd verteld maar die werkte niet. Weer gebeld, weer een pincode maar geen activatie. Dan de helpdesk zelf zei geen nieuwe code te kunnen genereren.
Later via Facebook hetzelfde gehoord, Telfort kan de pincode niet herstellen en ik moest vandaag weer gaan proberen. Vandaag heb ik twee keer geprobeerd in Mijn Telfort maar ik krijg dezelfde foutmelding.
Ik snap het niet, hoe kan een IT issue niet worden opgelost? Het is nog onduidelijk wanneer ik ooit weer televisie krijg.
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi