beantwoord

Televisie op tablet/mobiel zonder code?

• 25 april 2013
  • 3 reacties
  • 2018 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Als er iemand bij mij thuis de telfort app download, kan er op de betreffende tablet tv/mobiel gekeken worden. Is op zich natuurlijk geen probleem, maar het wordt een ander verhaal als de persoon met de tablet/mobiel ook  mijn programma's kan opnemen en verwijderen. Dit vind ik wel heel erg vreemd omdat ik zelf op mijn eigen mobiel als abonnee van Telfort daar een code voor moest gebruiken om die mogelijkheden te hebben.
Hoe kan dit en hoe is dat te voorkomen?
icon

Beste antwoord door pruygje 25 april 2013, 14:31

dat is niet te voorkomen.
Het iTV systeem herkend het netwerk waarop verbinding wordt gemaakt en logt dan automatisch in met jouw klantnr en pincode...

eenige manier om te voorkomen dat er met je opnames wordt gerommeld is anderen geen toegang geven tot je wifi...
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +1
Het iTV systeem herkend het netwerk waarop verbinding wordt gemaakt en logt dan automatisch in met jouw klantnr en pincode...

eenige manier om te voorkomen dat er met je opnames wordt gerommeld is anderen geen toegang geven tot je wifi...
Reputatie 1
Badge

Dank je. Zal er wel op letten wie ik dan toegang geef.
Reputatie 4
Badge +3
@Ducky,

Klopt helemaal wat prygje zegt, ik sluit het topic hierbij.

Henk