televisie doet het niet

• 30 september 2013
  • 8 reacties
  • 2255 keer bekeken

Hallo mijn televisie doet het niet weet iemand wat er aan de hand is ???

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
In diverse topics wordt vanmorgen hierover melding gemaakt dus ga er maar vanuit dat er een storing is
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/televisie-doet-niet-37012/
Hallo mijn televisie doet het niet weet iemand wat er aan de hand is ???

Ik krijg ook melding van: Zenders niet beschikbaar.
Internet tv doet het wel.
Hoi
ook bij mij in Leiderdorp  geen TV via het modem ,diverse keren opgestart.
blijft  daarna hangen . heel vervelend.
internet (wifi) doet het wel.  Ook op mijn IPad ontvang ik via wifi wel tv ontvangst.
ik merk dat er de laatste tijd wel erg vaak de een of andere storing .
veel vaker al acceptabel is .
ik ga ook via consumentenbond hiervan melding maken .
misschien helpt dat ?
Hoi
ook bij mij in Leiderdorp geen TV via het modem ,diverse keren opgestart.
blijft daarna hangen . heel vervelend.
internet (wifi) doet het wel. Ook op mijn IPad ontvang ik via wifi wel tv ontvangst.
ik merk dat er de laatste tijd wel erg vaak de een of andere storing .
veel vaker al acceptabel is .
ik ga ook via consumentenbond hiervan melding maken .
misschien helpt dat ?

wie weet wil dat wel helpen, hier zitten we sinds vanmorgen 6.00 uur al zonder tv, half aan de telefoon gehangen omdat ze het nog niet vermeld hadden op de website!
En maar wachten of a.u.b je tv het eens mag gaan doen. Begint ondertussen erg vervelend te worden
Hier ook al uren geen tv, zo jammer dat er ook geen enkele informatie van Telfort komt.......
Ik had het al eerder vermeld in een ander draadje maar zit dus al sinds vannochtend 4 uur zonder tv.
WEBCARE REAGEER EENS!!!!!!!!
en dan eindelijk vanmorgen weer tv! Gisterenavond nog een keer gebeld naar Telfort, maar daar konden ze niks zeggen over wanneer de storing opgelost is. Ze kregen geen feedback!! Van de zotte eigenlijk dat je je klanten niet eens kan informeren.
wel blij dat ik vandaag weer tv kan kijken en de radio kan aanzetten, het was wel heel stil gisteren in huis...

Reageer