beantwoord

Telefoonnummer klantenservice

• 8 december 2016
  • 4 reacties
  • 13731 keer bekeken

Beste telfort,
Ik wilde jullie klantenservice bellen omdat mijn tv ontvanger geen netwerk verbinding kan maken en daarbij de foutcode 561 aangeeft. Ik heb de handelingen die op jullie site staat al verricht alleen hij blijft die code aangeven. Hierover wilde ik contact met jullie opnemen alleen jullie telefoonnummer:0900 9596 is buiten bereik of heb ik niet het goede nummer gedraaid?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 augustus 2017, 17:11

Hoi CrazySonaR, welkom op het forum. Bedankt voor je vraag.

Als je een blokkade hebt voor het bellen naar 0900-nummers, dan kan je dit vaak via een persoonlijke omgeving of de klantenservice van je provider laten aanpassen. Aangezien je aangeeft dat je het nummer niet bij Telfort hebt, kan ik dat niet voor je aanpassen.

Je kan natuurlijk ook je vraag in dit topic stellen of een nieuw topic aanmaken. Wij helpen je dan graag verder. 😉
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Dat telefoonnummer is correct 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten.
Reputatie 8
Badge +10
Dan staat er vermoedelijk een blokkade ingesteld voor 0900 nummers, dit kan je in Mijn Telfort wijzigen...
Ik heb hetzelfde probleem....als die blokkade inderdaad het geval is, hoe verander ik dat dan in een prepaid telefoon als ik er niet mee bij Telfort zit? Alvast bedankt :)

Ik krijg bij het bellen van dat nummer trouwens de reactie:"Het door u gekozen nummer is onjuist".
Reputatie 7
Badge +7
Hoi CrazySonaR, welkom op het forum. Bedankt voor je vraag.

Als je een blokkade hebt voor het bellen naar 0900-nummers, dan kan je dit vaak via een persoonlijke omgeving of de klantenservice van je provider laten aanpassen. Aangezien je aangeeft dat je het nummer niet bij Telfort hebt, kan ik dat niet voor je aanpassen.

Je kan natuurlijk ook je vraag in dit topic stellen of een nieuw topic aanmaken. Wij helpen je dan graag verder. 😉

Reageer