telefoon kosten klantenservice

• 22 mei 2013
  • 2 reacties
  • 1915 keer bekeken

hoi allemaal

ik heb vorige maand veel gebelt naar telfort, omdat we internet problemen hadden.
het internet probleem is opgelost, maar nu zit ik wel met een hoge telefoon rekening waar ik niet blij mee ben.
in 2 dagen tijd heb ik veel gebeld naar de klantenservice en dat kost mij op 1 cent na 31,00 euro boven op mijn abonementskosten.
is het mogelijk dat daar wat aan gedaan kan worden, want dit kan zo niet langer.
als ik weer een keer problemen heb dan heb ik dadelijk weer zoon hoge kosten.
wat kan ik doen aan die hoge kosten behalve betalen en platzak zijn?

gr M. Koopman

2 reacties

Reputatie 3
Badge
hoi allemaal ik heb vorige maand veel gebelt naar telfort, omdat we internet problemen hadden. het internet probleem is opgelost, maar nu zit ik wel met een hoge telefoon rekening waar ik niet blij mee ben. in 2 dagen tijd heb ik veel gebeld naar de klantenservice en dat kost mij op 1 cent na 31,00 euro boven op mijn abonementskosten. is het mogelijk dat daar wat aan gedaan kan worden, want dit kan zo niet langer. als ik weer een keer problemen heb dan heb ik dadelijk weer zoon hoge kosten. wat kan ik doen aan die hoge kosten behalve betalen en platzak zijn? gr M. Koopman

Lastig verhaal inderdaad. Helaas geldt dat voor bijna alle bedrijven in Nederland dat die kosten erbij komen. Dr zijn nauwelijks nog bedirjven die gratis nummers hebben helaas....:S
Reputatie 8
Badge +15
Vanaf 1 juli zal deze vraag/verzoek wel veel minder vaak voor gaan komen. Vanaf 1 juli worden servicenummers voortaan verrekend met de belbundel.
Bron: Tariefwijzigingen Telfort abonnementen per 1 juli 2013.

Reageer