beantwoord

Tablet duits pakket

• 9 april 2015
  • 5 reacties
  • 829 keer bekeken

hoezo ontvang ik geen Duitse zenders op mijn smart Phone of tablet
icon

Beste antwoord door Enterprise 9 april 2015, 20:33

Het zenderaanbod van iTV-online wijkt af van het zenderaanbod van de TV-ontvanger.
Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met afspraken over rechten, kosten e.d. tussen Telfort en de contentaanbieders...
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Het zenderaanbod van iTV-online wijkt af van het zenderaanbod van de TV-ontvanger.
Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met afspraken over rechten, kosten e.d. tussen Telfort en de contentaanbieders...
Badge
Kon ze voorheen wel kijken.
Ook vreemd is dat toen we itv bij kpn hadden ik buitenhuis wel op mijn ipad tv kon kijken nu niet meer. Komt dat hier ook, KPN en Telfort. Horen toch bij elkaar
Reputatie 8
Badge +19
Kon ze voorheen wel kijken.
Ook vreemd is dat toen we itv bij kpn hadden ik buitenhuis wel op mijn ipad tv kon kijken nu niet meer. Komt dat hier ook, KPN en Telfort. Horen toch bij elkaar

Wellicht is het zenderaanbod aangepast...
Bij KPN kan buitenshuis kijken wel, en wellicht binnenkort ook bij Telfort want er komt een nieuwe app aan, dezelfde als die van KPN heb ik gelezen.

En ondanks dat KPN en Telfort 'bij elkaar horen' staan ze wel degelijk als aparte bedrijven in de markt, met beide hun eigen voors en tegens.
Badge
Oké, maar er is me beloofd dat er niets veranderde. Nou .......
Badge
Volgens mij is het " belofte maakt schuld"

Reageer