beantwoord

Streep onder ondertiteling

• 11 januari 2020
  • 31 reacties
  • 368 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Top Jasper mooi dat het aandacht heeft.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. Ik heb van de beheerders ook al de terugkoppeling gekregen dat ze het aan het onderzoeken zijn, ik wacht hun bevindingen nu ook af :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hier ben ik alweer, ik kreeg een snelle update. Het heeft inderdaad te maken met het bronsignaal. Er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing hiervoor, in afwachting daarvan zijn er tijdelijke oplossingen mogelijk. Voor de zender van de maand en Discovery World is deze inmiddels beschikbaar waardoor de streep daar weer weg is. Voor Discovery Science wordt hier nog aan gewerkt, maar dat zal ook nog verbeterd worden tot de definitieve oplossing er is :thumbsup:

Reputatie 8
Badge +11

De tijdelijke oplossing voor Discovery Science is nu ook actief. Ik heb het hier meteen even getest en ik zie de streep nu inderdaad ook niet meer. Als het voor jullie nog wel speelt, of als het bij andere zenders opvalt, kan je dat hieronder aangeven. Dan laat ik er naar kijken :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Beetje laat antwoord. Maar het werkt weer prima!!! Dank je wel voor het uitzoeken en herstellen!!

Reputatie 8
Badge +11

Dat is geen probleem @yheeremans, ik ben blij met de bevestiging dat het ook bij jou hersteld is! :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen kan je ons altijd aanspreken, we helpen je graag.

Reageer