Storing TV - internet - bellen - Rotterdam

• 22 september 2012
  • 2 reacties
  • 1512 keer bekeken

Reputatie 1
Heb met heel veel plezier enkele weken tekfort internet bellen en tv.
Maar daar kwam gisterenavond plots de klad in tijdens de voice of holland.
Die was nog maar net bezig en einde verhaal .....eerst de tv met een melding van zoiets als tijdelijk geen signaal ..... had nog wel telefoon en internet..
Maar na 10 minuten de modem toch maar enkele minuten uitgezet.
Opnieuw opgestart maar helemaal niets meer.....ook geen telefoon en internet......
Het huis was hier te klein kun je begrijpen tijdens de voice geen tv......

Mijn vrouw kwam plots met een helder idee.....staat er nog prik op de kabel van UPC......gelukkig was dit nog zo.
En konden we na 15 minuten nog verder genieten.
U begrijpt wel dat dit niet vaker moet gebeuren , storingen kan .... maar was toch zeker niet de enigste ..... maar ik kan er niets over vinden.
Het is nog vroeg in de ochtend, ze slapen denk ik nog hier in de buurt.

Op de Zyxel modem was een rode lamp zichtbaar bij internet text....en 1 groene...verder alles uit.

Dit heeft heel de avond geduurt tot minimaal 23.15 uur , meerdere malen geriset - zelfs 1 x half uur uit laten staan.
Maar helaas geen van het goede.

Hoop dat dit toch niet te vaak voorkomt. Als trouwe Tiscali/Telfortklant komt hier dan toch een einde aan.
Mensen ik heb geen leven als 's avonds de tv uitvalt......

Hoop toch op een reactie van Telfort wat het geweesst is/kan zijn.
Want mijn avond was niet zo heel erg gezellig.

Oja , vanmorgen was alles gelukkig weer koek en ei.

Mvg: Alex

2 reacties

Zelfde ervaring hier (in Oud Charlois), bijzonder was dat geen enkele zender meer werkte, maar we konden wel opnames kijken. En toevallig had ik TVOH ook geprogrammeerd om op te nemen, zodoende konden we bijna live kijken. Internet werkte wel gewoon bij ons, bellen niet geprobeerd.
Reputatie 1
Zelfde ervaring hier (in Oud Charlois), bijzonder was dat geen enkele zender meer werkte, maar we konden wel opnames kijken. En toevallig had ik TVOH ook geprogrammeerd om op te nemen, zodoende konden we bijna live kijken. Internet werkte wel gewoon bij ons, bellen niet geprobeerd.

He dat is ook toevallig......(hier ook oud Charlois)....alleen had va de voice helemaal niets meer.
En wat moet je dan doen?
Reset van de modem....en dat hebben jullie waarschijnlijk niet gedaan.
Vandaar dat jullie misschien wel internet hadden.

Mvg: Alex

Reageer