beantwoord

storing tijdens tv kijken eerst sneeuw beeld daarna groen beeld .

• 14 september 2015
  • 2 reacties
  • 185 keer bekeken

hallo

ik heb afgelopen maanden elke keer als ik tv kijk een storing .
eerst sneeuw beeld daarna groen beeld . het duurt ongeveer 2 minuten .
dit is echt vervelend. heb als al geprobeerd van update tot resetten.

wie kan me helpen ?

mvg marc
icon

Beste antwoord door Stephen 16 september 2015, 14:12

Hallo marclagrand, welkom op het forum. Wat vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik wil je vriendelijke verzoeken om de volgende handelingen te verrichten, tenzij je deze al hebt gedaan natuurlijk. :)
- Testen met een andere HDMI kabel.
- De TV-ontvanger SCART bekabeld aansluiten op de TV om te kijken of het probleem zich nog steeds voor doet.
- Een DVD-speler via HDMI bekabeld aansluiten op de TV. Zo kunnen we kijken of het aan de TV-ligt.

Ik kijk uit naar jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo marclagrand, welkom op het forum. Wat vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik wil je vriendelijke verzoeken om de volgende handelingen te verrichten, tenzij je deze al hebt gedaan natuurlijk. :)
- Testen met een andere HDMI kabel.
- De TV-ontvanger SCART bekabeld aansluiten op de TV om te kijken of het probleem zich nog steeds voor doet.
- Een DVD-speler via HDMI bekabeld aansluiten op de TV. Zo kunnen we kijken of het aan de TV-ligt.

Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste marclagrand, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Mocht ik je nog van dienst kunnen zijn dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.