beantwoord

storing Telfort Interactieve TV

  • 28 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 665 keer bekeken

Ik heb sinds een paar maanden steeds regelmatiger uitval van het beeld (wordt zwart) , veel storingen. Het kijken van een film is daardoor soms niet te doen. Als ik de stekkers er uit trek is het daarna even OK, maar storingen komen snel terug.
icon

Beste antwoord door jimny 28 oktober 2014, 23:59

Oke, de adapters kun je resetten d.m.v. het kleine knopje in te drukken dit moet dan met alle adapters binnen 2 minuten gebeuren, terwijl ze in de stopcontacten zitten.
Heb je b.v. een dubbel stopcontact dan mag het stopcontact alleen maar gebruikt worden door de adapter, op de adapter zelf zit ook een stopcontact wat je wel mag gebruiken.


http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Televisie/Installeren/Hulp-bij-installeren/TV-verbindingsset/TV-verbindingsset-installeren.htm

Mocht bovenstaande niet helpen installeer dan de nieuwste firmware
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/13529
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Dan zit er iets niet goed, en kan je dus het beste de klantenservice bellen om uit te laten zoeken wat er speelt.
Reputatie 8
Badge +18
Maak je gebruik van de draadloze adapters?
Inderdaad heb ik de draadloze adapterset van Telfort bijbesteld. Dat werkte prima in de eerste maanden. De adapters heb ik ook al een paar keer spanningsloos gemaakt.
Reputatie 8
Badge +16
@Hans Telfortgebruiker,

Is het probleem verholpen dankzij de tips en links die jimny heeft aangekaart? Ik lees dit graag van je.

Stephen
Reputatie 8
Badge +18
Oke, de adapters kun je resetten d.m.v. het kleine knopje in te drukken dit moet dan met alle adapters binnen 2 minuten gebeuren, terwijl ze in de stopcontacten zitten.
Heb je b.v. een dubbel stopcontact dan mag het stopcontact alleen maar gebruikt worden door de adapter, op de adapter zelf zit ook een stopcontact wat je wel mag gebruiken.


http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Televisie/Installeren/Hulp-bij-installeren/TV-verbindingsset/TV-verbindingsset-installeren.htm

Mocht bovenstaande niet helpen installeer dan de nieuwste firmware
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/13529
Hoi Stephen. Ik kan pas na dit weekend gaan proberen. Ik laat weten of het gelukt is.

Reageer