beantwoord

Storing opnames bekijken

• 19 april 2016
  • 5 reacties
  • 387 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Ik heb begrepen dat er een storing is op het terugkijken van de opnames. Wij hebben er zeker ook al ruim een maand last van.
Telfort werkt er hard aan om het probleem aan te pakken, dat snap ik.

Maar nu betaal ik er natuurlijk wel €5,- per maand voor. En kan er niet ten volste gebruik van maken. Hebben jullie daar ook een oplossing voor?
Groeten, Dicky
icon

Beste antwoord door Stephen 21 april 2016, 17:01

Hallo Dicky, welkom op het forum! Ik begrijp dat het vervelend is om te betalen voor een dienst waar je tijdelijk geen gebruik van kan maken. Zodra het probleem is opgelost dan kunnen wij een compensatie met jou bespreken.

In de tussentijd doen wij er alles aan om het issue zo spoedig mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb dit probleem ook al een dikke maand. Eerst was het bij vlagen maar kan nu helemaal niets meer terug kijken op beide tv s. Wel op de tablet maar dat is niet de bedoeling.
Reputatie 1
Nee precies. Ik snap dat zij er ook heel hard mee bezig zijn. Ik bedoel, ik kan het niet. Maar ik betaal ervoor....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dicky, welkom op het forum! Ik begrijp dat het vervelend is om te betalen voor een dienst waar je tijdelijk geen gebruik van kan maken. Zodra het probleem is opgelost dan kunnen wij een compensatie met jou bespreken.

In de tussentijd doen wij er alles aan om het issue zo spoedig mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Ok. Vind jullie toppers. Is niet makkelijk zoiets, ga er maar aan staan. Succes met oplossen!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je begrip Dicky! :)
Zou ik alvast je naw-gegevens mogen ontvangen via een privébericht? Bij voorbaat dank!

@hws,

Ik ontvang ook graag jouw naw-gegevens. Bij voorbaat dank!