Storing op interactieve TV via draadloze verbinding

• 25 mei 2013
  • 7 reacties
  • 2519 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb vrijwel continue storingen op mijn TV via draadloze verbinding.
Veel blokjes, wegvallen van uitzending gemist etc.

Daarnaast is mijn telefoonverbinding ook al een tijd uit de lucht. Hard resetten heeft geen resultaat.

Dit zegt mijn modem:

Interface Status Rate
VDSL WAN Up 31996/3060 kbps
LAN 1 Down N/A
LAN 2 Down N/A
LAN 3 Down N/A
LAN 4 Up 100Mbps
WLAN Up 300Mbps
3G Disabled N/A

DSL Type: VDSL2
Datapump version: 5.4.8.0.0.6
DSL Up Time: 1 hour:39 min
System Up Time: 1 hour:40 min
Current Date/Time: Sat May 25 21:49:36 CEST 2013
System Resource:
- CPU Usage: 0.0%

Heeft iemand een idee of tips? Bedankt!

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je draadloze adapters al eens gereset, want je internet snelheid is ruim voldoende.
En is je modem zo dicht mogelijk aangesloten op het isra punt 
.
Bedoel je die draadloze verbinders? In dat geval ja. Had geen effect, ook niet op korte termijn.
Reputatie 8
Badge +18
Ja die bedoel ik, kun je de tv ontvanger eens bedraad aansluiten, want de draadloze adapters kunnen bv al storen door bv led lampje etc etc
Dank je, ga ik doen, maar kost even wat tijd.
Reputatie 8
Badge +18
Mooi we wachten het af
Badge
De verbindings set even wegnemen bij het modem en bij de zwarte ontvanger. 
Verbind de verbindings set op een vrije muurstopcontact. Plaats de andere op de andere.

aan de onderkant bij het aansluiting van de lan kabel zit een bol puntje. Druk hier 10 seconden op. Doe het zelfde met de andere ook 10 seconden.

ga terug naar het eerste verbindingsset druk weer op het bolle knopje nu 3 seconden. Doe dit ook bij de andere. Wacht een 20 tal seconden. 

De verbindingsset is weer gekoppeld en breng ze terug bij de modem en tv ontvanger. Vergeet de lan kabel niet aan te sluiten! 🙂
Reputatie 8
Badge +18
@brams het lijkt me handiger als je eerst het volledige topic doorleest alvorens een reactie te plaatsen en door het niet lezen in herhalingen te vallen zoals het resetten van de devolos wat de poster aangeeft al gedaan te hebben

Reageer