beantwoord

Storing Netflix

• 18 februari 2019
  • 12 reacties
  • 555 keer bekeken

Is er een storing bij Netflix gemeld? Het start heel langzaam of helemaal niet op. Nu zit hij vast. Maakt niet uit of je zender 201 of de app gebruikt

icon

Beste antwoord door GJC 20 februari 2019, 08:20

Ehm.. dit is opnieuw de lange lijst over mobiele telefonie .....
Da's vreemd. Als ik op de link klik kom ik toch echt op de juiste pagina uit.

Bekijk reactie

12 reacties

Nu krijg ik Netflix ook niet meer weg..ik zal weer moeten resetten.. dat kan ik inmiddels blind 😁 maar het is prettiger wanneer het nu in 1 keer werkt. Iemand?
Dit zal in de app op de ontvanger zitten ik heb de hele avond geen problemrn gehad. Via smart tv zelf.
Reputatie 3
Hallo jaycee,

Er waren gister wel meer storingsmeldingen dan anders. BRON

TIP! Op de bron website kun je bij storingen makkelijk zien of het aan jouw apparaten licht of dat de provider een storing heeft.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @jaycee, denk je lekker te gaan Netflixen houdt de app er mee op. Dat is niet fijn. Nu lees ik dat er meerdere meldingen waren. Werkt het inmiddels weer? En als je reset, doe je dat dan op deze manier?
Jouw 'deze' manier levert een flinke lijst op met info over mobiele abonnementen. Dat is denk ik niet de bedoeling. 😁 Overigens heb ik uitgevonden dat de boel ook vastzit als je terug wilt spoelen

Resetten doe ik eerst met tv ontvanger resetten met de gele knop. Geen resultaat, dan reset ik de modem met een satéprikker, zoals altijd. Lukt dat ook niet dan meld ik me op het forum.😁
Reputatie 3
Hoi @jaycee

Heb net Netflix even uitgetest en deze perkt bij mij prima. 19-02-2019 12:30AM
Ook op meerdere apparaten tegelijk. (tv ontvanger, PC, Tablet.)

Gister avond waren er wel wat meldingen, maar aan je reactie te zijn is het bij jou nog niet opgelost.?

ps, de reset is juist zoals je hem beschrijft. Dus dat is het niet.

su6
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad een andere pagina dan ik voor ogen had. Je zou naar deze: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm verwezen moeten worden, daar staat uitgelegd hoe je de tv-ontvanger een reset geeft.
Ehm.. dit is opnieuw de lange lijst over mobiele telefonie 😁 inmiddels heb ik dus een tv ontvanger reset gedaan, ik moest me aanmelden bij Netflix. Het lijkt nu goed te gaan, het duurt alleen nogal lang voordat Netflix start, zowel via de app als op zender 201. We zien wel hoe het verder gaat. Iig bedankt! 😀
Reputatie 8
Badge +11
Ehm.. dit is opnieuw de lange lijst over mobiele telefonie .....
Da's vreemd. Als ik op de link klik kom ik toch echt op de juiste pagina uit.

Ik kom toch echt weer op de mobieltjes pagina uit. De tv ontvanger had ik dus al gereset en ik denk dat dat helpt; je moet wel lang wachten totdat het rode cirkeltje in het zwarte scherm is uitgedraaid, maar ik kan iig weer gewoon Netflix kijken 😀 bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het gelukt is. Daar ben ik blij om. Veel kijkplezier.

Wat betreft de link, deze lijkt niet goed doorgelinkt te worden naar de doelwebsite, of deze staat helemaal naar beneden gescrold.

Mocht je in ieder geval nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer