beantwoord

Storing met opnemen

• 13 december 2018
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

gisternavond meerder opnames niet opgenommen.Ingeplande opnames voor meerder dagen zijn niet te zien en laten zich ook niet handmatig inplannen.

*Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 13 december 2018, 15:19

Dag @Housetier. Van harte welkom hier op het Forum. Erg balen dat de programma's die je wilde opnemen nu niet zijn opgenomen. Helaas was er sprake van een storing met Terugkijken en opnemen. Vanochtend rond 11.30 uur zijn er herstelacties uitgevoerd door het technisch team en zojuist is de storing opgelost. Kan je laten weten of je weer opnames kunt inplannen? 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Housetier. Van harte welkom hier op het Forum. Erg balen dat de programma's die je wilde opnemen nu niet zijn opgenomen. Helaas was er sprake van een storing met Terugkijken en opnemen. Vanochtend rond 11.30 uur zijn er herstelacties uitgevoerd door het technisch team en zojuist is de storing opgelost. Kan je laten weten of je weer opnames kunt inplannen? 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Housetier. Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat het is opgelost. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je mij te vinden.

Reageer