beantwoord

Storing ITV

• 27 december 2015
  • 8 reacties
  • 311 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Ik heb op diversen zenders dat beeld weg valt en ook het geluid. Het beeld wordt soms ook zelfs zwart. ITV gereset maar dit heeft niet geholpen Kan iemand van Telfort hier naar kijken

Marcel
icon

Beste antwoord door jacobus 11 januari 2016, 10:43

Ik heb een tweede kabel verbonden met de ITV, hij heeft ook die storing maar vele malen minder. Nu heb ik de kabel naar beneden gedrukt en heb nu volledig storingsvrij beeld en geluid. Voorlopig laat ik het maar zo, mocht het echt kapot gaan dan mail ik het wel, nu is het zonde om dit om te ruilen.

Marcel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb op diversen zenders dat beeld weg valt en ook het geluid. Het beeld wordt soms ook zelfs zwart. ITV gereset maar dit heeft niet geholpen Kan iemand van Telfort hier naar kijken

Marcel

Probleem heb ik ook (gehad) Als je gebruik maakt van de verbindingsset, moet je eens goed nagaan, of andere apparaten via het net het signaal van de verbindingsset niet storen. Vooral voedingen van bijvb. een ext. HDD kunnen de oorzaak zijn. Bij mij was dat het geval. Hierover heb ik zojuist op dit forum iets geschreven kijk daar eens.
Reputatie 2
Badge +4
Er is niets verandert in de opstelling alleen dat we naar een hogere snelheid zijn gebracht
Reputatie 2
Badge +4
Sorry, ben er achter wat er aan mankeert , de HDMI poort aan de ITV stort als ik eraan komt. Mijn vrouw heeft het apparaat afgestoft anders had ik het niet geweten. Kan die omgeruild worden?

Marcel
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jacobus, om er zeker van te zijn dat de HDMI poort defect is kun je even testen met een andere HDMI kabel? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 2
Badge +4
Zal even duren want de kabels liggen in die moderne kabel goten, maar ik laat het weten

Marcel
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jacobus, doe rustig aan. Ik hou dit topic in de gaten. 🙂
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb een tweede kabel verbonden met de ITV, hij heeft ook die storing maar vele malen minder. Nu heb ik de kabel naar beneden gedrukt en heb nu volledig storingsvrij beeld en geluid. Voorlopig laat ik het maar zo, mocht het echt kapot gaan dan mail ik het wel, nu is het zonde om dit om te ruilen.

Marcel
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Marcel. Nu maar hopen dat het zo blijft. 🙂