vraag

Storing interactieve TV / storing WIFI en storing bellen

• 17 juni 2014
  • 5 reacties
  • 649 keer bekeken

Sinds kort hebben wij van Telfort een nieuwe Arcadyan modem ontvangen. Sinds wij deze modem hebben ondervinden wij continu problemen. Zo is het beeld van de interactieve TV op sommige momenten erg blokkerig, springt het beeld over en kraakt de TV. Ook internet is niet stabiel (valt soms zomaar weg). Om over WIFI maar te zwijgen. Wat een ramp. Van het ene op het andere moment geen signaal meer! Vanavond geprobeerd een normaal telefoongesprek te voeren: tevergeefs!!! Ik heb de helft van het verhaal niet kunnen horen.

Wat kan dit zijn?

Met vriendelijke groet,
A. Mulder

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@amulder002,

Heb je de ZyXEL P-2812HNU-F1 nog in je bezit? Deze zou je eventueel ook weer kunnen aansluiten.

Henk
Die heb ik nog wel, maar dan ben ik terug bij af. Ik heb de Arcadyan ontvangen omdat de Zyxel problemen gaf met de wifi.
Reputatie 8
Badge +2
@amulder002,

Het zou zo kunnen zijn dat de huidige software van de Arcadyan ervoor zorgt dat WiFi niet goed werkt. Ik ga er zorg voor dragen dat de nieuwste software (firmware) naar het modem gepusht wordt.

Michael
@amulder002,

Het zou zo kunnen zijn dat de huidige software van de Arcadyan ervoor zorgt dat WiFi niet goed werkt. Ik ga er zorg voor dragen dat de nieuwste software (firmware) naar het modem gepusht wordt.

Michael

Beste Michael,

Vanmorgen was het weer raak: geen (vaste) telefoon en geen WIFI. Het blijft maar doorgaan........
Reputatie 8
Badge +2
@amulder002,

Vervelend dat het alsnog niet goed lijkt te werken.

Ik zie echter aan deze kant geen enkele onderbreking in de dienst. Kun je aangeven wat precies het probleem is met WiFi? Heb je al eens getracht het kanaal waarop het WiFi-signaal wordt uitgezonden te wijzigen naar een andere? Wat zijn precies de symptomen bij het niet goed werken van telefonie? Geen kiestoon? Rare tonen?

Ik verneem het graag, dan ga ik alsnog voor je aan de slag.

Michael

Reageer