Storing Herhaald gepland (opnemen)

• 19 maart 2014
  • 12 reacties
  • 1383 keer bekeken

Badge +1
Hallo,

Als ik een serie wil opnemen (instellen op herhaal,progamma als serie opnemen) dan kan ik vaak de opgenomen serie niet kijken,zie dan een grijze balk door de opnamen heen staan.
kan het progamma niet starten en kan alleen kiezen uit wissen.

Heb de sofware van me  Motorola vip 1963 verwijdert en er opnieuw opgezet,Modem gereset.Beide mocht niet helpen.
Kan webcare of iemand op het forum mij veder helpen,alvast bedankt.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Ik kan ook geen series meer opnemen, en bestaande planningen worden ongevraagd gewijzigd. Kan nergens iets vinden, op dit forum ook niet. 't kost niet veel maar dan heb je ook niks?
Hallo,

Als ik een serie wil opnemen (instellen op herhaal,progamma als serie opnemen) dan kan ik vaak de opgenomen serie niet kijken,zie dan een grijze balk door de opnamen heen staan.
kan het progamma niet starten en kan alleen kiezen uit wissen.

Heb de sofware van me  Motorola vip 1963 verwijdert en er opnieuw opgezet,Modem gereset.Beide mocht niet helpen.
Kan webcare of iemand op het forum mij veder helpen,alvast bedankt.

Waar kan ik die 122 reacties ergens vinden?????
Badge +1
@ sam sanders

wat bedoel je met jou reactie ?
Reputatie 8
Badge +16
Waar kan ik die 122 reacties ergens vinden?????

Je bedoelt waarschijnlijk de teller die aangeeft dat rvdl al 122 reacties op dit forum heeft. En dat zijn er inmiddels dus 123 stuks.
Badge +1
kan webcare mij veder helpen ?
zelfde probleem hier.
Badge +1
als ik geen gebruik maak van "serie opnemen" en iedere dag alles handmatig instel voor opnamen is het opgenome progamma na een aantal dagen niet meer beschikbaar. wederom een grijze balk en kan alleen de opname verwijderen . ik heb het meest bij de serie buren op belgie één .
Badge +1
@rvdl,

Ik onderzoek graag voor je wat er mis gaat met zowel handmatige opnames als serie opnemen. Kun je in een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar kunnen maken? Na ontvangst van jouw gegevens ga ik voor jou aan de slag.

Jeroen
Badge +1
@ Jeroen - Telfort :  Prive bericht verstuurd .
Badge +1
@rvdl,

Dank voor jouw gegevens, ik heb dit intern getest met een willekeurige serie en hier ervaar ik geen problemen met Serie Opnemen. Kun je de TV ontvanger van de stroom halen en hier na het modem resetten (resetgaatje inprikken tot dat de lampjes gaan knipperen). Als het modem opnieuw is opgestart kun je de TV ontvanger weer aansluiten, verwijder voor de zekerheid nogmaals de software van de TV ontvanger. Kun je hierna nogmaals meerdere series opnemen en zien of dit goed gaat? Mocht dit niet het geval zijn lees ik graag welke series je hebt opgenomen en welke je niet terug kunt kijken. Kun je ook aangeven of de TV ontvanger bekabeld of met de TV verbindingsset is aangesloten? Ik heb dan voldoende informatie om dit verder te kunnen onderzoeken.

Jeroen
Badge +1
@ Jeroen - Telfort

Bedankt voor je reacte,
Ik heb het moden gereset en de software van de tv ontvangen verwijderd.
Ik ga even een serie inplannen en kijken hoe het gaat.
Ik laat weten wat het resultaat is.
De Tv Ontvanger is bekabeld aangesloten : modem > utp kabel > Tv Ontvanger > scart > tv.

Groeten,

rvdl.
Badge +1
@ Jeroen -Telfort ,

Ik heb een foto gemaakt van de(serie ) opname van 07-04-14 buren .die geeft een grijze balk aan ,kan de opnamen niet starten  en kan alleen kiezen uit verwijderen .