beantwoord

Storing gemeld en dan..

• 2 september 2017
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb gisteren een storing gemeld. Hoe en waar kan ik volgen wanneer dit opgelost wordt?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 september 2017, 12:46

Hoi Frank, welkom op het forum. Het is inderdaad vervelend dat je geen TV hebt kunnen kijken. In dit topic heb ik updates gegeven over het verloop van de storing. Ik kan haast niet voorstellen hoe vervelend het is geweest om meerdere dagen zonder televisie gezeten te hebben. Excuses hiervoor.
Bekijk reactie

9 reacties

Badge +18
Waar heb je die gemeld?

Hier meldt Telfort de langdurige en grote storingen.
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud.htm
Telefonisch gedaan, geen tv in Amersfoort. Op de algemene site storingen staan diverse meldingen, telefonisch krijg je ook te horen dat er meer storingen zijn maar op de site is niets te vinden. Is donderdag begonnen en nu nog steeds geen tv..
Badge +18
Daar krijg geen actieve terugkoppeling van. Als de storing is opgelost doet je tv het weer.
Weet je zeker dat het een externe storing is en niet iets bij je thuis? Kabel, ontvanger oid?
Ja, ik ken inmiddels alle stappen ed, maar als ik op allestoringen.nl kijk dan ben ik niet de enige die sinds donderdag geen tv kan kijken. De storing is dus bekend maar wordt niet gemeld op de Telfort site, blijkbaar loopt het via KPN en KPN vind het geen storing.

Vindt het wel appart dat je nergens je meldingen die je doet kan zien of volgen.
Badge +18
Heb je glasvezel van een overgenomen aanbieder? Nog via coax?
Als je wilt weten wat de status is zal je nog een keer naar de klantenservice moeten bellen. Dat kan voor tv problemen ook op zondag. Dan wel het hele bandje even afluisteren.
Of wachten tot webcare na het weekend je topic oppakt.
Glasvezel, voorheen XMS.
Een reactie vanuit Telfort misschien?
Badge +18
Webcare is er maandag weer.
Ze zullen je topic begin volgende week wel oppaken.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Frank, welkom op het forum. Het is inderdaad vervelend dat je geen TV hebt kunnen kijken. In dit topic heb ik updates gegeven over het verloop van de storing. Ik kan haast niet voorstellen hoe vervelend het is geweest om meerdere dagen zonder televisie gezeten te hebben. Excuses hiervoor.

Reageer