beantwoord

Storing draadloze set

• 13 december 2018
  • 18 reacties
  • 311 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds kort stoort mijn tv met de draadloze set
icon

Beste antwoord door jimny 22 december 2018, 13:02

Dat is het geweest ze mogen alleen in een vast stopcontact zitten, dus in datzelfde stopcontact indien dubbel daar mag verder niets in wel mag je in de draadloze adapter een andere stekker gestoken worden
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De draadloze adapters werken alleen goed als ze in een enkel stopcontact worden gebruikt en draai 1 van deze adapters een halve slag
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Frank, welkom op het forum! Dat je tv stoort met de draadloze set is niet de bedoeling natuurlijk, om ze zo optimaal mogelijk aan te sluiten kan je de tips van jimny toepassen. Is het beeld daarmee beter geworden? Als dat niet zo is worden op deze pagina meer tips gegeven om de verbinding tussen de draadloze adapters te verbeteren. Ik hoor graag van je of je daarna beter tv kunt kijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Frank Ecluse, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het tv kijken nog veranderd met bovenstaande tips?
Reputatie 1
Ik heb de tip van Jimmy geprobeerd maar het werkt nog steeds niet goed. Als ik de lan kabel aansluit is alles ok. Misschien is de draadloze overbrenging wel defect. Blijft vervelend.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de adapters al eens gereset door het resetknopje in te drukken en de anderen dan ook binnen 2 minuten te resetten
Reputatie 1
Hoi Jimmy,
Bedankt voor jee reactie.
Op mom draadloze set zit geen resetknop. Ik heb ze beide wel stroomloos gemaakt als reset vorm maar helpen doet het niet...
Reputatie 8
Badge +17
Welke draadloze set heb je precies
Reputatie 1
Dit is de zender..

Reputatie 8
Badge +17
Doorloop ondrrstaande link eens het huisje moet groen zijn als je verbinding hebt

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/koppelen-van-de-tv-verbindingsset-adapters.htm
Reputatie 1
Heb de link doorlopen.
Op de zender knoert het huisje regelmatig en het rechter ledje knipper continu.
Op de ontvanger knippert het huisje en het modemledje ook.
Heb de tv nog niet goed kunnen testen.
Reputatie 1
Knippert...
Reputatie 8
Badge +17
Kun je eens proberen om de tv ontvanger bekabeld aan te sluiten ipv met de draadloze adapter
Reputatie 1
Zoals ik al eerder opmerk heb ik de lan kabel aangesloten en dan is het probleem weg.
Reputatie 1
Ben nog eens met allerlei dingen bezig geweest en heb de zender en ontvanger rechtsreeks aangesloten op een stopcontact in de muur.
Vrijdagavond geheel storingsloos tv gekeken.
Ik hou je op de hoogte als het weer anders wordt.
Bedankt voor alle moeite en tips.
Reputatie 8
Badge +17
Dat is het geweest ze mogen alleen in een vast stopcontact zitten, dus in datzelfde stopcontact indien dubbel daar mag verder niets in wel mag je in de draadloze adapter een andere stekker gestoken worden
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie. Af en toe wel een stottertje maar dat mag geen naam hebben. En... alsnog bedankt voor de tips.....
Reputatie 8
Badge +11
De draadloze adapters functioneren inderdaad het beste als ze direct op een wandcontactdoos zijn aangesloten, op een verlengsnoer kunnen ze dit soort dingen vertonen. Goed om te lezen dat het daarmee een stuk beter is geworden! Veel kijkplezier en bedankt voor je hulp jimny 🙂
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie....😏

Reageer