beantwoord

Storing bij opstarten Netflix en Pluspakket

• 9 november 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

wanneer wij netflix of pluspakket opstarten en een serie of film opstarten springt het beeld terug naar het menubeeld met de film linksboven in verkleinde stand. dit blijft zo bij netflix en pluspakket. wanneer ik de experiabox en ontvanger compleet loskoppel en opnieuw opstart is het weg. dit is nu al verschillende keren voorgekomen. ligt dit aan de experiabox? heb hem al een aantal jaren.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 november 2019, 15:08

Dag @PVervloed. Van harte welkom hier. Wat irritant dat Netflix en het Pluspakket niet goed werken via je tv-ontvanger. Ik begrijp dat je het probleem tijdelijk oplost door je apparatuur te herstarten. Werkt live tv-kijken wel naar behoren? In eerste instantie wil ik je adviseren om je tv-ontvanger te resetten. Ik vermoed namelijk dat het probleem ontstaat door een fout in de software. Dat is vaak eenvoudig op te lossen door je ontvanger te resetten.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dag @PVervloed. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem is opgelost door je tv-ontvanger te resetten. Als je nog wel ergens tegenaan loopt, dan help ik je graag verder.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @PVervloed. Van harte welkom hier. Wat irritant dat Netflix en het Pluspakket niet goed werken via je tv-ontvanger. Ik begrijp dat je het probleem tijdelijk oplost door je apparatuur te herstarten. Werkt live tv-kijken wel naar behoren? In eerste instantie wil ik je adviseren om je tv-ontvanger te resetten. Ik vermoed namelijk dat het probleem ontstaat door een fout in de software. Dat is vaak eenvoudig op te lossen door je ontvanger te resetten.

Reageer